اصلاح ابرو بعد از کاشت باید چگونه انجام می شود؟ + زمان مناسب
اصلاح ابرو بعد از کاشت
کاشت مو و ابرو مقالات سمیرا قابلی 0 نظر کاربران 4 بهمن ماه 1402

اصلاح ابرو بعد از کاشت باید چگونه انجام می شود؟ + زمان مناسب

کاشت ابرو یکی از بهترین و البته دائمی ترین روش ها برای درمان ریزش ابرو و پرپشت کردن ابروهاست. از جمله سوالات افرادی که قصد کاشت ابرو دارند این است که نحوه رشد ابرو پس از کاشت چگونه است و اصلاح ابرو بعد از کاشت باید چگونه انجام شود؟ بهترین زمان برداشتن ابرو بعد کاشت چه زمانی است؟ در ادامه با ما همراه باشید تا به این سوالات پاسخ دهیم.

🎯 پکیج کاشت ابرو توسط پزشک متخصص با تخفیف و شرایط ویژه! (فرصت محدود)

اصلاح ابرو بعد  کاشت

پزشک شما حتما مراقبت های لازم بعد از کاشت ابرو را به شما گوشزد می کند که یکی از این نکات مربوط به اصلاح ابرو بعد از کاشت است.

به دلیل اینکه در کاشت ابرو فولیکول های مو از پشت سر یا کنار گوشت برداشته می شوند، بنابراین کاملا طبیعی است که نحوه رشد موهای کاشته شده در ابرو با ابروهای طبیعی متفاوت باشد. پزشکان برداشتن ابرو بعد از کاشت را تا مدت زمانی منع می کنند تا به فولیکول های مو آسیب وارد نشود.

ابروهای کاشته شده پس از مدتی نمایان می شوند و شما بلافاصله پس از عمل نمی توانید نتیجه را ببینید. ریزش ابرو بعد از کاشت تا مدتی کاملا طبیعی است و در این مدت زمان برداشتن ابرو توصیه نمی شود.

اصلاح ابروها بعد از کاشت

آیا برداشتن ابرو بعد از کاشت لازم است؟

سرعت رشد موهای ابرو تا مدت زمانی بعد از کاشت بسیار بالا است و برای داشتن ابروهای سالم و مرتب نیاز است که هفته ای 2 الی 3 بار ابروهای خود را اصلاح کنید. با اینکه به مرور سرعت رشد ابروها کمتر می شود اما به طور کلی به دلیل اینکه بانک موی مناسب برای کاشت ابرو فولیکول های موی پشت سر یا پشت گوش است؛ سرعت رشد موهای کاشته شده با ابروهای طبیعی متفاوت است و نیاز است که به طور مرتب ابروهای خود را اصلاح کنید.

روش صحیح برداشتن ابرو بعد از کاشت

برای برداشتن ابرو بعد از کاشت بهتر است از قیچی ابرو استفاده کنید. فقط در هنگام برداشتن ابروها باید به جهت خواب ابروها توجه داشته باشید. نحوه قیچی زدن ابرو های کاشته شده به این شکل است که قسمت ابتدایی تا وسط ابرو را به سمت بالا شانه کنید و اضافه های ابرو را قیچی کنید، سپس از وسط ابروها تا دم ابروها را به سمت پایین شانه کنید و ابروهای اضافه را قیچی کنید.

اصلاح ابرو بعد کاشت با قیچی ابرو

همان طور که گفتیم بهترین روش اصلاح ابرو بعد کاشت استفاده از قیچی ابرو است. به دلیل اینکه رشد ابروها پس از کاشت نسبتا زیاد است نیاز است که یک قیچی ابروی خوب داشته باشید و ابروهای خود را همان طور که در بخش قبلی آموزش دادیم کوتاه کنید؛ البته توجه داشته باشید که نباید موهای ابرو را بیش از حد کوتاه کنید.

برداشتن ابرو بعد کاشت با موچین

به توصیه پزشکان بهتر است برای برداشتن ابرو بعد کاشت از موچین استفاده نکنید، زیرا ممکن است در این صورت ابروهای کاشته شده دیگر رشد نکنند.

اصلاح ابرو بعد از کاشت با بند

اصلاح ابرو بعد از کاشت با بند هم مناسب نیست و تنها باید این کار را با قیچی ابرو انجام دهید. البته موهای ریز اطراف ابرو را می توانید با بند اصلاح کنید اما باید حواستان باشد که به ابروهای کاشته شده آسیب وارد نشود.

اصلاح ابرو بعد کاشت با وکس

استفاده از وکس نیز مانند بند برای موهای ریز اطراف ابرو مشکلی ندارد، اما دقت داشته باشید که به ابروهای خود آسیب وارد نکنید.

اصلاح ابرو بعد از کاشت با تیغ

استفاده از تیغ یکی از بهترین روش ها برای اصلاح نواحی اطراف ابرو است اما این روش برای اصلاح ابروهای کاشته شده مناسب نیست. بنابراین در انجام این کار توجه و دقت لازم را به خرج دهید.

بهترین روش اصلاح ابرو بعد از کاشت کدام است؟

همان طور که گفتیم بهترین روش برداشتن ابرو بعد از کاشت استفاده از قیچی ابرو و کوتاه کردن ابروها است. به طور کلی برداشتن ابروهای تازه کاشته شده از ریشه به هیچ عنوان توصیه نمی شود و با این کار ممکن است دیگر ابروهای کاشته شده رشد نکنند. به همین دلیل استفاده از موچین، بند و وکس تنها برای موهای ریز اطراف ابروها پیشنهاد می شود نه خود ابروها!

اگر در انتخاب بهترین دکتر کاشت ابرو دقت داشته باشید، پزشک طراحی کادر ابروی شما را به نحوی انجام می دهد که برای اصلاح یا تغییر مدل ابروها نیاز به اصلاح نداشته باشید و تنها قیچی کردن موهای بلند شده کفایت می کند.

بیشتر بخوانید: بهترین مدل کاشت ابرو

بهترین زمان برداشتن ابرو بعد از کاشت

پس از گذشت 2 الی 3 هفته از کاشت ابرو می توانید ابروهای خود را کوتاه کنید. البته اصولا پس از گذشت این مدت زمان شما به مرکز کاشت ابرو مراجعه می کنید و اولین کوتاهی ابرو توسط پزشک انجام می شود و تمام توضیحات لازم درباره اصلاح ابرو بعد از کاشت به شما ارائه می شود.

سوالات متداول

بهترین روش برداشتن ابرو بعد از کاشت کدام است؟

بهترین روش اصلاح ابرو بعد از کاشت استفاده از قیچی ابرو است.

علت سیخ شدن ابرو بعد از کاشت چیست؟

از جمله دلایل سیخ شدن ابرو بعد از کاشت عبارتند از حساس بودن پوست و مو، استفاده از محصولات نامناسب، عدم تخصص و مهارت پزشک، متفاوت بودن جنس موهای کاشته شده با موهای طبیعی ابرو و عدم رعایت نکات مراقبتی بعد از کاشت.

این پست برایتان چقدر مفید بود؟

بر روی ستاره ها کلیک کنید

میانگین امتیازات / 5. تعداد امتیازات

تاکنون امیازی ثبت نشده است شما اولین امتیاز را ثبت کنید

نظر بدهید
لطفا تمامی موارد خواسته شده را وارد نمایید.

ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

وارد کردن موارد ضروری الزامیست.