بهترین مدل کاشت ابروی ترند سال 2023
مدل های کاشت ابرو
کاشت مو و ابرو مقالات سمیرا قابلی 0 نظر کاربران 31 مرداد ماه 1402

بهترین مدل کاشت ابروی ترند سال 2023

کاشت ابرو یک راه حل دائمی برای افرادی است که به دلایل مختلف اعم از سوختگی، مسائل ژنتیکی، بالا رفتن سن و … ابروهایشان کم پشت شده و از فرم آن رضایت ندارند. یکی سوالات متداول کاشت ابرو این است که بهترین مدل کاشت ابرو چه مدلی است؟ در این سری از مقالات کلینیک زیبایی قوی سفید همراه باشید تا به مدل های کاشت ابروی ترند سال 2023 متناسب با فرم صورت هر فردی بپردازیم. 

🎯 پکیج کاشت ابرو با تخفیف و شرایط ویژه! (فرصت محدود)

انتخاب مدل ابروی مناسب برای کاشت

یکی از چالش هایی که اکثر افراد قبل از کاشت ابرو با آن مواجه می شوند این است که بهترین مدل کاشت ابرو طبیعی چه فرمی است؟ چرا که مدل کاشت می تواند در انتخاب روش پیوند ابرو موثر باشد. 

یکی از نکات بسیار مهمی که در انتخاب فرم کاشت ابرو نچرال باید به آن دقت داشت این است که باید متناسب با فرم صورت شما باشد و تنها ترند بودن مدل ابرو برایتان مطرح نباشد؛ زیرا در صورتی که فرم ابرو با سایر اجزای صورت شما متناسب نباشد، تاثیر منفی بر روی زیبایی چهره شما خواهد شد و باعث ایجاد ناهماهنگی بین سایر اجزای صورت شما می شود. بنابراین حتما در این خصوص با بهترین دکتر کاشت ابرو مشورت کنید. 

به دلیل اینکه سلیقه افراد مختلف متفاوت است و از طرفی فرم صورت هر فردی با فرد دیگر فرق دارد، پزشک قبل از کاشت ابرو، فرم مورد نظر را روی ابروها طراحی می کند و در صورت تایید مراجعه کننده و همچنین تناسب با سایر اجزای صورت، فرم نهایی انتخاب می شود. اگر نمی دانید چه مدل ابرویی برای شما مناسب است در ادامه با ما همراه باشید تا به معرفی انواع مدل های ابرو بپردازیم.

قبل و بعد کاشت ابرو

انواع مدل ابرو

انواع مدل ابروهای مختلف می بایست متناسب با چهره و فرم صورت فرد باشد تا زیبایی و جذابیت چهره چندین برابر شود. از جمله مدل های ابرو برای کاشت عبارتند از:

  • مدل ابروی هشتی: ابروی هشتی مدل ابروی مناسب برای صورت گرد است که باعث کشیده تر نشان دادن صورت می شود.
  • مدل ابروی کمانی: افرادی که پیشانی کوتاهی دارند با مدل ابروی کمانی پیشانی شان بلندتر به نظر می رسد.
  • مدل ابروی شمشیری: در این مدل، سر ابرو پهن، تاج ابرو نازک و دنباله ابرو به همان مدل قبلی باقی می ماند.
  • مدل ابروی پهن: مدل کاشت ابرو پهن یکی از جدیدترین مدل های کاشت ابرو است. این مدل ابرو برای افرادی که فاصله چشم هایشان از هم زیاد است و یا چشم های افتاده ای دارند؛ بهترین مدل ابرو است. اما فرم کاشت ابرو پهن برای افرادی که صورت گردی دارند پیشنهاد نمی شود. 

بیشتر بخوانید: هزینه کاشت ابرو

فاکتورهای موثر در انتخاب مدل کاشت ابرو

قبل از کاشت ابرو باید فاکتورهایی را مدنظر داشته باشید تا پشیمانی بعد از کاشت ابرو نداشته باشید و از فرم ابروی خود رضایت داشته باشید. از جمله فاکتورهای موثر در انتخاب مدل کاشت ابرو نچرال عبارتند از:

مدل ابرو برای فرم صورت های مختلف

  • مدل کاشت ابرو برای صورت بیضی: مشخصات فرم صورت بیضی به این صورت است که پیشانی پهن تر به نسبت چانه دارند و گونه های برجسته ای دارند. بهترین مدل کاشت ابرو برای صورت بیضی، ابروها با قوس ملایم است. در واقع انتخاب مدل ابرو برای صورت های بیضی آسان تر سایر فرم های صورت است.
  • مدل کاشت ابرو برای صورت گرد: بهترین مدل ابرو برای صورت های گرد، ابروهای زاویه دار و هشتی است؛ هر چه میزان هشتی ابرو بیشتر باشد صورت کشیده تر به نظر می رسد. مدل ابروهای گرد و هلالی به هیچ عنوان به افرادی که فرم صورتشان گرد است پیشنهاد نمی شود.
  • مدل کاشت ابرو برای صورت کشیده: مشخصات صورت های کشیده به این صورت است که اندازه عرض پیشانی، گونه و فک این افراد تا حدی یکسان است و چانه باریکی دارند. بهترین مدل کاشت ابرو برای صورت کشیده، ابروهای صاف با کمترین میزان زاویه است. 
  • فرم کاشت ابرو برای صورت مربعی: افرادی که صورت مربعی دارند، فرم فک آنها زاویه دار است و به حالت مربعی است و بهترین فرم ابرو برای این فرم صورت ابروهای قوس دار است. 
  • فرم کاشت ابرو برای صورت لوزی: فرم صورت لوزی متعادل ترین حالت چهره است و نیازی به قوس و انحنای زیادی برای ابروهای این افراد نیست. 

بیشتر بخوانید: مراقبت بعد از کاشت ابرو

مدل ابرو متناسب با فرم چشم ها

یکی دیگر از فاکتورهای موثر در انتخاب مدل کاشت ابرو طبیعی، فرم چشم هاست که در ادامه مدل ابروهای مناسب برای فرم چشم های مختلف را آورده ایم:

مدل ابروی مناسب برای افرادی که چشم های گردی دارند؛ مدل ابروی صاف و بدون قوس است، هر چه ابروهای این افراد پرپشت تر باشد، زیبایی مدل ابروهای آنها چندین برابر خواهد بود.

مدل ابروی مناسب برای افرادی که چشم های کوچک و افتاده ای دارند؛ ابروهای قوس دار با دنباله طولانی است. 

مدل ابرو متناسب با فاصله ابروها

یکی از فاکتورهای موثر در انتخاب مدل کاشت ابرو طبیعی، فاصله ابروها و فاصله چشم ها است. باید به این نکته توجه داشته باشید که تاج ابروها می بایست در راستای بینی باشد و انتهای ابرو نیز در راستای بین و انتهای چشم ها باشد. همچنین برای افرادی که فاصله چشم هایشان از هم کمتر است، بهترین مدل کاشت ابرو، ابروهای پهن و قوس دار است.

حتما بخوانید: عوارض کاشت ابرو

مدل کاشت ابرو جدید در سال 2023

انواع مدل های جدید برای کاشت ابرو در سال 2023 شامل موارد زیر است:

  • مدل کاشت ابرو پهن: ابروی پهن جدیدترین مدل های کاشت ابرو است که این فرم مناسب افرادی است که چشم هایی با پلک افتاده ای دارند یا افرادی که فاصله چشم هایشان از هم زیاد است.
  • مدل کاشت برای ابروی هشت: این مدل ابرو برای افرادی مناسب است که صورت گردی دارند. 
  • مدل کاشت برای ابروی کمانی: این مدل کاشت ابرو جدید برای افرادی مناسب است که می خواهند پیشانی شان بلندتر دیده شود. 

این پست برایتان چقدر مفید بود؟

بر روی ستاره ها کلیک کنید

میانگین امتیازات / 5. تعداد امتیازات

تاکنون امیازی ثبت نشده است شما اولین امتیاز را ثبت کنید

نظر بدهید
لطفا تمامی موارد خواسته شده را وارد نمایید.

ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

وارد کردن موارد ضروری الزامیست.