هزینه کاشت ابرو در سال 1402 چقدر است؟
هزینه کاشت ابرو چقدر است؟
کاشت مو و ابرو مقالات سمیرا قابلی 0 نظر کاربران 18 دی ماه 1402

هزینه کاشت ابرو در سال 1402 چقدر است؟

داشتن ابروهای قرینه، پرپشت و حالت دار یکی از معیارهای زیبایی چهره است. همان طور که می دانید کاشت ابرو یکی از بهترین روش ها و البته ماندگارترین روش ها برای اصلاح ابروهاست. اما هزینه کاشت ابرو به نسبت سایر روش ها مثل هاشور ابرو، تاتو ابرو و …. بیشتر است؛ که البته این گرانی هم بی دلیل نیست! اگر قصد پیوند ابرو دارید و به دنبال تعرفه کاشت ابرو در سال 1402 هستید با ما تا انتهای این نوشتار همراه باشید. 

روش های مختلفی برای پرتر دیده شدن ابروها وجود دارد که شامل میکروبلیدینگ ابرو، تاتوی ابرو، هاشور ابرو … است. اما این روش ها معایب بسیاری مثل موقتی بودن، کم رنگ شدن در طی زمان و …. دارند که هیچ کدام از این معایب را کاشت ابرو ندارد. کاشت ابرو نوعی عمل زیبایی و درمانی است که در آن پزشک با برداشت گرافت های مو از بانک مو آنها را به ابروی شما پیوند می زند و یک روش کاملا طبیعی و ماندگار برای پرپشت شدن ابروها می باشد. اما قیمت کاشت ابرو به نسبت سایر روش ها بیشتر است که این گرانی به نسبت مزایایی که این روش دارد قابل توجیه است.

🎯 پکیج کاشت ابرو توسط پزشک متخصص با تخفیف و شرایط ویژه! (فرصت محدود)

هزینه کاشت ابرو چقدر است؟

از آنجا که کاشت ابرو یک عمل زیبایی و درمانی بسیار تخصصی است و حتما باید توسط پزشک انجام شود؛ بنابراین قیمت کاشت ابرو طبیعی به نسبت سایر روش ها مثل تاتو، هاشور ابرو و … می تواند بسیار متفاوت باشد. برای اینکه بهترین نتیجه را دریافت کنید باید به دنبال بهترین دکتر کاشت ابرو طبیعی باشید؛ برای مثال قیمت کاشت ابرو در بهترین کلینیک زیبایی در شمال تهران حدود 10 الی 15 میلیون تومان است.  

البته این تعرفه تقریبی است و برای اطلاع دقیق هزینه ی کاشت ابرو برای شخص شما می توانید با کلینیک زیبایی قوی سفید تماس بگیرید و با مشورت پزشک متخصص از قیمت دقیق کاشت ابرو مطلع شوید. 

🎯 پکیج کاشت ابرو توسط پزشک متخصص با تخفیف و شرایط ویژه! (فرصت محدود)

در ادامه می توانید تصاویر کاشت ابرو انجام شده در کلینیک زیبایی کاشت ابرو را مشاهده کنید:

عوامل موثر بر قیمت کاشت ابرو

هزینه کاشت ابرو طبیعی به نسبت فاکتورهای زیر می تواند متفاوت باشد:

روش کاشت ابرو

کاشت ابرو هم مانند کاشت مو روش های مختلفی مثل FIT, FUT, SUT, Micro FIT و … دارد که طبیعتا هر چه روش جدیدتر باشد قیمت کاشت ابرو هم بیشتر خواهد بود. 

میزان تجربه و تخصص پزشک

یکی از مهم ترین فاکتورها برای موفقیت در عمل پیوند ابرو و همچنین قیمت کاشت ابرو، میزان تجربه و مهارت پزشک است. چرا که تنها بهترین دکتر کاشت ابرو است که می تواند خواب ابرو را به نحوی که دلخواه شماست و کاملا طبیعی به نظر می رسد، دربیاورد. 

توصیه ما به شما این است که تنها به دلیل تبلیغاتی مثل کاشت ابروی ارزان و …. به یک مجموعه اعتماد نکنید و قبل از هرچیز درباره مرکز کاشت ابرو و تخصص و مهارت پزشک تحقیق کنید. 

کلینیک تخصصی زیبایی قوی سفید واقع در قیطریه با بهره مندی از باتجربه ترین پزشکان عمل پیوند ابرو در تهران را با بهترین و به روز ترین تجهیزات مطابق با سلیقه و نیاز شما انجام می دهد و به عنوان بهترین کلینیک کاشت ابرو تهران شناخته شده است.

مدل کاشت ابروی جدید

تعداد گرافت های مورد نیاز برای عمل پیوند ابرو

یکی دیگر از فاکتورهای تعیین کننده قیمت کاشت ابرو، تعداد گرافت های مورد نیاز برای کاشت و میزان طاسی ابروی شما می باشد. مسلما قیمت کاشت ابرو برای فردی که تنها نیاز به افزایش تراکم دارد بسیار کمتر از قیمت کاشت ابروی کسی خواهد بود که در اثر آتش سوزی یا حادثه به طور کامل ابروی خود را از دست داده است. 

بیشتر بخوانید: کاندیدای کاشت ابرو

فرم ابروها

یکی دیگر از عوامل تاثیرگذار بر تعرفه کاشت ابرو در سال 1402 فرم ابروها می باشد. در صورتی که شما مدل کاشت ابروی پهن دوست داشته باشید؛ نیاز به برداشت گرافت های بیشتر است که همین موضوع باعث افزایش زمان و پیچیدگی جراحی است که باعث افزایش قیمت کاشت ابرو می شود. 

هزینه‌ های جانبی 

هزینه های جانبی دیگر مانند آزمایشات لازم و داروها ی تجویز شده مانند دارو های تقویتی بعد از کاشت ابرو نیز در هزینه نهایی کاشت ابرو موثر هستند. 

قیمت انواع روش های کاشت ابرو چقدر است؟

همان طور که گفتیم روش های کاشت ابرو نیز مانند روش های کاشت مو متنوع است. در ادامه هزینه انواع روش های کاشت ابرو طبیعی را آورده ایم:

هزینه کاشت ابرو به FUT

کاشت ابرو به روش fut یکی از قدیمی ترین روش ها و البته ارزان ترین روش های کاشت ابرو است. برای برداشت گرافت ها در این روش نیاز است که یک برش نواری در ناحیه بانک مو که موهای ظریف و شبیه ابرو دارند ایجاد شود. سپس فولیکول های مناسب بررسی شده و در ناحیه ابروها کاشته می شوند.

نکته: به دلیل اینکه روش کاشت ابرو fut یک روش تهاجمی است امروزه اکثر پزشکان مطرح از این روش استفاده نمی کنند و آن را منسوخ شده می دانند.

قیمت کاشت ابرو به روش FUE

کاشت ابرو به روش fue در جهت رفع ایرادات روش fut ابداع شد. در روش کاشت ابروی FUE پزشک به کمک تجهیزات مخصوص عملیات برداشت از بانک مو و کاشت ابرو را انجام می دهد. به دلیل اینکه در این روش از تجهیزات پیشرفته استفاده می شود و در آن خبری از بخیه و به جای ماندن جای اسکار نیست؛ هزینه ی کاشت ابرو به روش FUE نیز بیشتر از روش FUT است.

هزینه ی کاشت ابرو به روش FIT

کاشت ابرو به روش FIT نیز در مقایسه با روش FUT جدیدتر است و عوارض کمتری دارد. در این روش از تجهیزات خاصی به منظور برداشت فولیکول های مو استفاده می شود و فولیکول ها بدون آسیب رسانی با ابزارهای دقیق به ناحیه ابرو پیوند زده می شود؛ که به این روش پانچ گفته می شود که موجب ایجاد زخم و اسکار نمی شود. به همین دلیل قیمت کاشت ابرو به روش FIT بیشتر از روش FUT است.

تعرفه کاشت ابرو به روش SFUE

روش SFUE نیز در واقع همان روش FUE آپدیت شده است و در آن از ابزارهای پیشرفته تری استفاده می شود. هزینه ی کاشت ابرو به روش SFUE به نسبت دو نوع قبلی بسیار بیشتر است اما نتایج آن طبیعی تر و عوارض آن بسیار کمتر است.

عکس قبل و بعد از کاشت ابرو

کاشت ابروی ارزان

نرخ کاشت ابرو در مراکز مختلف به نسبت فاکتورهایی که قبلا گفتیم می تواند متفاوت باشد. برخی از افراد به دنبال ارزان ترین مرکز کاشت ابرو هستند؛ اما آیا با کاشت ابروی ارزان می توان به نتیجه ایده آل دست یافت؟ معمولا این مراکز به دلایل زیر خدمات کاشت ابرو را با تعرفه های بسیار ارزان ارائه می دهند:

  • تازه کار بودن پزشک
  • عدم داشتن تجربه کافی در زمینه کاشت ابرو
  • افزایش تعداد عمل ها بدون توجه به کیفیت آنها
  • استفاده از روش های قدیمی کاشت ابرو

قاطعانه به شما می گوییم که انجام عمل پیوند ابرو با چنین شرایطی چیزی جز پشیمانی برای شما به دنبال نخواهد داشت. از جمله عوارض کاشت ابرو ارزان عبارتند از:

  • عدم تقارن ابروها
  • فرم‌ دهی نامناسب ابروها
  • تفاوت رنگ در ابروها
  • عدم رضایت از جراحی
  • عدم رشد کامل گرافت ‌ها

آیا هزینه کاشت ابرو در تهران با شهرستان ها متفاوت است؟

بله در اکثر مواقع هزینه ی کاشت ابرو در تهران به دلیل مجهزتر و مدرن تر بودن تجهیزات کلینیک کاشت مو در پایتخت کمی بیشتر از قیمت کاشت ابرو در شهرستان ها است. 

سوالات متداول

آیا ماندگاری کاشت ابرو دائمی است؟

بله کاشت ابرو یک روش دائمی برای پرپشت کردن ابروها می باشد.

هزینه کاشت ابرو به چه عواملی بستگی دارد؟

از جمله عوامل تاثیرگذار بر قیمت کاشت ابرو عبارتند از: میزان مهارت پزشک، فرم ابروی مدنظر بیمار، وضعیت فعلی ابروها، روش کاشت ابروها و هزینه های جانبی مثل هزینه آزمایشات و داروها.

آیا تراکم ابروها بر قیمت کاشت ابرو تاثیرگذار است؟

بله، هر چه تراکم ابروهای شما کمتر باشد هزینه کاشت ابرو بیشتر می شود.

این پست برایتان چقدر مفید بود؟

بر روی ستاره ها کلیک کنید

میانگین امتیازات / 5. تعداد امتیازات

تاکنون امیازی ثبت نشده است شما اولین امتیاز را ثبت کنید

نظر بدهید
لطفا تمامی موارد خواسته شده را وارد نمایید.

ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

وارد کردن موارد ضروری الزامیست.