بهترین دکتر فیلر بینی کیست؟
بهترین دکتر فیلر بینی
تزریق فیلر و بوتاکس مقالات سمیرا قابلی 0 نظر کاربران 11 بهمن ماه 1402

بهترین دکتر فیلر بینی کیست؟

آیا شما هم به دنبال اصلاح فرم بینی بدون جراحی هستید؟ آیا در پیدا کردن بهترین دکتر فیلر بینی در تهران یا هر شهر دیگری به مشکل بر خورده اید؟ با ما تا انتهای این مقاله همراه باشید تا شما را در پیدا کردن بهترین دکتر فیلر بینی کمک کنیم.

🎯 پکیج تزریق فیلر بینی توسط پزشک متخصص با تخفیف و شرایط ویژه! (فرصت محدود)

قبل از هر چیز توصیه می کنیم ویدئو زیر را که مربوط به تزریق فیلر بینی در کلینیک زیبایی قوی سفید است را مشاهده کنید:

ویژگی های بهترین دکتر فیلر بینی چیست؟

تا چندین سال گذشته تنها راه اصلاح فرم بینی عمل جراحی رینوپلاستی بود. اما امروزه بسیاری از افراد به دلایل مختلف اعم از ترس از بیهوشی، ترس از عوارض جراحی، دوره نقاهت طولانی مدت و از همه مهم تر هزینه بالای جراحی بینی روش های ایمن تر و کم هزینه تر مثل تزریق فیلر بینی را انتخاب می کنند. البته نکته ای که وجود دارد این است که همه افراد کاندیدای مناسبی برای تزریق ژل به بینی نیستند و تنها افرادی که ناهنجاری های متوسط تا جزئی بینی دارند می توانند به کمک این روش به بینی خوش فرم برسند؛ در غیر این صورت تنها راه حل عمل جراحی بینی است.

اما سوالی که اینجا مطرح است که این است که چگونه یک دکتر خوب برای فیلر بینی پیدا کنیم؟ هر دکتری که این ویژگی ها را داشته باشد قطعا جزء بهترین هاست:

داشتن مهارت کافی در این زمینه

یک دکتر زیبایی که به عنوان بهترین دکتر اصلاح فرم بینی شناخته شده است دوره های لازم برای تمامی روش های زیباسازی و جوانسازی صورت را گذرانده است و تسلط کافی به تمامی تکنیک ها و متدهای روز دنیا دارد.

تجربه کاری چندین ساله و رزومه موفق

در هر زمینه ای تجربه حرف اول را می زند و این قانون برای پیدا کردن یک دکتر زیبایی خوب هم صدق می کند. در صورتی که دکتری که انتخاب می کنید تجربه کاری زیاد و رزومه موفقی در زمینه اصلاح فرم بینی بدون جراحی دارد با خیال راحت می توانید به ایشان اعتماد کنید. برای اینکه از سابقه کاری و تجربه بهترین دکتر فیلر بینی خیالتان راحت شود سری به اینستاگرام یا وب سایت وی بزنید قطعا نمونه کارهای زیادی از تزریق فیلر بینی وی در این صفحات خواهید دید. 

کسب رضایت اکثر مراجعه کنندگان

در صورتی که تعداد مراجعه کنندگان راضی یک پزشک از پزشک دیگری بیشتر است قطعا این موضوع می تواند نشان دهنده مهارت و تخصص ایشان باشد. برای اطلاع از نظر مراجعه کنندگان از پزشک مدنظر خود می توانید به مطب ایشان مراجعه کنید و از نظرات مراجعه کنندگانش مطلع شوید. همچنین می توانید به صفحات مجازی یا وب سایت پزشک مدنظر خود سری بزنید قطعا در بخش نظرات، کامنت های خوب و بد کاربران را خواهید دید.

استفاده از بهترین برندهای فیلر

قطعا بهترین پزشک از بهترین مواد و تجهیزات برای انجام هر گونه عمل جراحی و غیرجراحی استفاده می کند. بهترین دکتر فیلر بینی تهران یا هر شهر دیگری هم به هیچ عنوان با استفاده از فیلرهای نامرغوب، کیفیت کار خود را زیر سوال نمی برد. از جمله بهترین فیلرهای بینی که پزشکان معتبر و کاربلد استفاده می کنند عبارتند از فیلر پرفکتا، ژل آلیاکسین و …

فیلر آلیاکسین
یکی از بهترین فیلرهای دنیا فیلر آلیاکسین است.

🎯 پکیج تزریق فیلر بینی توسط پزشک متخصص و با بهترین برندها، با تخفیف و شرایط ویژه! (فرصت محدود)

چرا باید به دنبال دکتر خوب فیلر بینی باشیم؟

با اینکه تزریق فیلر یکی از کم خطرترین روش هاست اما در صورتی که در انتخاب بهترین دکتر فیلر بینی و همچنین بهترین نوع فیلر بینی دقت نداشته باشید ممکن است عوارض تزریق ژل به بینی را که شامل موارد زیر است را تجربه کنید:

  • حساسیت پوستی
  • ایجاد جوش
  • خارش پوست
  • قرمزی، تورم، کبودی و خونریزی
  • عدم تقارن دو طرف بینی
  • بیرون زدگی پوست
  • از دست دادن بینایی در صورت عدم مهارت پزشک
  • مرگ سلول های پوست به دلیل از دست دادن جریان خون در آن بخش

سایر کاربردهای فیلر

امروزه در علم پزشکی و زیبایی از انواع فیلرها به غیر از اصلاح فرم بینی برای انجام امور مختلفی استفاده می شود که عبارتند از:

  • به دلیل خاصیت پرکنندگی که فیلرها دارند از آنها می توان برای از بین بردن چین و چروک پوست استفاده کرد. از جمله کاربردهای ژل در این بخش می توان به تزریق فیلر به خط خنده، خطوط اخم و پیشانی اشاره کرد.
  • از فیلرها می توان برای افزایش حجم نواحی مختلف صورت نیز استفاده کرد. از جمله کاربردهای این پرکننده های پوستی عبارتند از تزریق فیلر لب، گونه و …
  • همان طور که گفتیم فیلرها خاصیت پرکنندگی دارند و می توان از آنها برای درمان تیرگی و گودی زیر چشم هم استفاده کرد.
  • پزشکان از فیلرها برای زاویه سازی صورت و فک هم استفاده می کنند.

مزایای تزریق فیلر بینی چیست؟

در صورتی که نزد بهترین دکتر فیلر بینی این پروسه زیبایی را انجام دهید و پزشک هم از فیلرهای مورد تایید سازمان غذا و داروی آمریکا استفاده کند می توانید از مزایای آن نیز بهره مند شوید. از جمله مزایای تزریق فیلر بینی عبارتند از:

  • اصلاح فرم بینی بدون نیاز به جراحی و بیهوشی فرد انجام می شود.
  • نتایج را بلافاصله پس از تزریق می توانید مشاهده کنید.
  • در صورت عدم رضایت از نتیجه این روش قابل بازگشت است.
  • پس از تزریق نیازی به بستری شدن و استراحت نیست و بلافاصله می توانید کارهای روزمره خود را از سر بگیرید.
  • تزریق فیلر بینی تنها در 15 دقیقه انجام می شود!
اصلاح انحراف بینی با تزریق فیلر

هزینه تزریق فیلر بینی چقدر است؟

هزینه تزریق فیلر بینی به نسبت فاکتورهای مختلفی مثل نوع فیلر، حجم فیلر تزریقی، مهارت و تخصص پزشک، شدت ناهنجاری بینی و … می تواند متفاوت باشد. برای مثال اگر می خواهید که نزد بهترین دکتر فیلر بینی در تهران این عمل زیبایی را انجام دهید و توقع دارید که از بهترین برند فیلر هم استفاده کند؛ طبیعتا باید هزینه بیشتری به نسبت کسی که نزد یک پزشک مبتدی و با فیلرهای غیرمعتبر اصلاح فرم بینی را انجام می دهد پرداخت کنید. البته همیشه گران بودن تعرفه خدمات یک پزشک نمی تواند نشان از تبحر وی باشد بنابراین حتما به ویژگی هایی که درباره بهترین دکتر اصلاح فرم بینی اشاره کردیم بیشتر توجه کنید.

کلام آخر

ما در این نوشتار سعی کردیم درباره ویژگی های بهترین دکتر فیلر بینی صحبت کنیم؛ در صورتی که در انتخاب دکتر زیبایی خود این ویژگی ها را مد نظر داشته باشید قطعا بهترین انتخاب را خواهید داشت.

در صورتی که به دنبال بهترین دکتر فیلر بینی تهران هستید ما به شما دکتر پهلوانی که در کلینیک زیبایی قوی سفید فعالیت دارند را معرفی می کنیم. اگر ساکن شمال پایتخت هستید حتما برای یک بار هم که شده از زبان اطرافیانتان شنیده اید که ایشان بهترین دکتر فیلر بینی تهران هستند و نمونه کارهای ایشان هم مهر تاییدی بر این ادعا است. چند نمونه تزریق فیلر بینی در کلینیک قوی سفید را در ابتدای این نوشتار قرار داده ایم برای مشاهده نمونه های بیشتر می توانید و مشاوره رایگان می توانید به شماره 09216595009 در واتساپ پیام دهید.

سوالات متداول بهترین دکتر فیلر بینی

در صورت عدم مراجعه به بهترین دکتر فیلر بینی احتمال بروز چه عوارضی وجود دارد؟

از جمله عوارض عدم مراجعه به بهترین دکتر بینی عبارتند از ایجاد حساسیت پوستی، عدم تقارن دو طرف بینی، بیرون زدگی پوست، از دست دادن بینایی، خونریزی، خارش، قرمزی پوست و …

قیمت فیلر بینی در تهران در سال 1402 چقدر است؟

قیمت فیلر بینی در تهران یا شهر دیگری به عوامل مختلفی اعم از برند فیلر، میزان تزریق فیلر، میزان مهارت پزشک و … دارد اما به طور متوسط قیمت فیلر بینی در تهران توسط یک پزشک متبحر از 3 الی 7 میلیون تومان است.

این پست برایتان چقدر مفید بود؟

بر روی ستاره ها کلیک کنید

میانگین امتیازات / 5. تعداد امتیازات

تاکنون امیازی ثبت نشده است شما اولین امتیاز را ثبت کنید

نظر بدهید
لطفا تمامی موارد خواسته شده را وارد نمایید.

ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

وارد کردن موارد ضروری الزامیست.