لیفت بینی با 2 روش فوق العاده؛ بدون نیاز به جراحی!
روش های لیفت بینی بدون عمل جراحی
تزریق فیلر و بوتاکس مقالات سمیرا قابلی 0 نظر کاربران 7 آذر ماه 1402

لیفت بینی با 2 روش فوق العاده؛ بدون نیاز به جراحی!

بسیاری از افراد به دنبال روش های اصلاح فرم بینی بدون جراحی هستند. زیرا عمل جراحی بینی روشی تهاجمی و گران قیمت است و هر کسی حاضر به انجام آن نمی شود. خوشبختانه با پیشرفت تکنولوژی شما می توانید با روش های متنوعی فرم بینی خود را بدون نیاز به جراحی زیباتر کنید. یکی از بهترین و کارآمدترین روش ها، لیفت بینی می باشد. با این روش شما می توانید بدون نیاز به جراحی، بیهوشی و با با کمترین خطر به نتیجه دلخواه خود برسید.

در صورتی که شناخت کافی به روش لیفت بینی، میزان ماندگاری، مزایا و معایب و همچنین قیمت لیفت بینی ندارید با ما کلینیک زیبایی قوی سفید تا انتهای این مقاله همراه باشید تا شما را با این روش آشنا کنیم.

🎯 پکیج لیفت بینی بدون نیاز به جراحی توسط پزشک متخصص با تخفیف و شرایط ویژه! (فرصت محدود)

لیفت بینی چیست؟

لیفت بینی روشی برای اصلاح برخی مشکلات ظاهری بینی و برخی مشکلات پزشکی مانند انحراف بینی و مشکلات تنفسی است.

پزشک به کمک این روش می تواند مشکلات بخش های مختلف بینی را اصلاح کند و میان بینی و سایر اجزای صورت شما تناسب ایجاد کند. همچنین از این روش برای رفع برخی مشکلات مادرزادی بینی یا آسیب های ورزشی بینی هم استفاده کرد. روش های لیفت بینی بسیار متنوع هستند که اکثر آنها نیاز به عمل جراحی ندارند. البته ممکن است در برخی مواقع پزشک لیفتینگ بینی با جراحی را به شما توصیه کند. با ما همراه باشید تا درباره روش های لیفت بینی بدون جراحی بیشتر آشنا شوید.

روش های لیفت بینی بدون عمل جراحی

لیفت بینی بدون جراحی و با جراحی قابل انجام است. در روش های بدون جراحی نیازی به بیهوشی فرد نیست و عمل در مدت زمان کوتاهی قابل انجام است. در این روش ها هیچ گونه جای زخمی روی بینی باقی نمی ماند و ماندگاری آنها اصولا از روش های جراحی کمتر است. از جمله روش های لیفت بینی بدون جراحی عبارتند از:

لیفت بینی با ژل

لیفت بینی با ژل برای افرادی مناسب است که به دنبال روش های رفع قوز بینی و افتادگی بینی هستند. در این روش از فیلرهای پوستی به منظور تزریق به بینی استفاده می شود. بسته به نوع فیلر استفاده شده، سن بیمار، نوع پوست و مهارت پزشک میزان ماندگاری این روش بین 1 الی 1/5 سال است.

لیفت بینی با ژل درد چندانی ندارد و در صورتی که آستانه درد شما پایین باشد پزشک قبل از تزریق ناحیه را با کرم بی حس کننده موضعی بی حس می کند و سپس با سرنگ بسیار ظریفی تزریق را با دقت تمام انجام می دهد.

امروزه پزشکان تنها از فیلرهای حاوی هیالورونیک اسید به منظور تزریق فیلر بینی استفاده می کنند که منجر به افزایش خاصیت ارتجاعی پوست و  جوانسازی پوست بدون هیچ گونه خطری می شود. قیمت لیفت بینی با ژل نیز به نسبت نوع ژل، مقدار تزریق ژل و مهارت پزشک می تواند متفاوت باشد. اما به طور کلی قیمت لیفت بینی با فیلر بسیار کمتر از عمل جراحی رینوپلاستی است.

بیشتر بخوانید: هزینه تزریق فیلر بینی

مزایای این روش

  • بدون خطر و کاملا ایمن
  • سریع ترین روش لیفتینگ بینی
  • هزینه لیفت بینی با فیلر بسیار کمتر از روش های جراحی است.
  • نتایج بلافاصله قابل مشاهده است.
  • بهبودی سریع
  • نیازی به پانسمان بینی نیست
  • بدون درد و خونریزی

لیفت بینی با نخ

این روش لیفت بینی دائمی محسوب نمی شود و نتایج آن بین 1 الی 2 سال ماندگاری دارد و پس از آن نیاز به ترمیم دارد. در روش لیفت بینی با نخ دکتر زیبایی با نخ کوچکی که به بینی شما وارد می کند، بینی شما را به فرم دلخواهتان در می آورد. به دلیل اینکه نخ های استفاده شده در این روش جذبی هستند پس از مدتی جذب بدن می شوند به همین دلیل نتایج آن نیز دائمی نمی باشد.

قبل از انجام این عمل ناحیه با کرم بی حسی موضعی بی حس می شود و شما در طول لیفت هیچ گونه دردی را احساس نخواهید کرد. زمان انجام لیفت بینی با نخ حدود 15 دقیقه می باشد و فرد بلافاصله می تواند به کارهای روزمره خود بازگردد. تنها باید به این نکته توجه داشته باشید تا چند روز پس از لیفت از انجام فعالیت های بدنی سنگین و ماساژ محکم ناحیه پرهیز کنید.

نتایج این روش خیلی سریع تر از جراحی بینی قابل مشاهده هستند، دوره نقاهت بسیار کوتاه تری دارند و قیمت لیفت بینی با نخ نیز بسیار کمتر از عمل رینوپلاستی است.

مزایای این روش

  • تورم و کبودی جزئی
  • بهبود کیفیت تنفس
  • نیازی به پانسمان بینی نیست.

کاندیدای مناسب لیفت بینی با روش های غیر جراحی

  • افرادی که تمایلی به تغییرات اساسی در بینی خود ندارند.
  • افرادی که افتادگی نوک بینی دارند.
  • افرادی که می خواهند کمی نوک بینی خود را به بالا ببرند.
  • افرادی که تمایل به انجام جراحی بینی ندارند.

مزایا و معایب لیفت بینی به روش های غیر جراحی

مزایای این روش

  • قیمت لیفت بینی به نسبت روش های جراحی بسیار کمتر است.
  • روش های غیرجراحی بدون درد و عوارض کمتری است.
  • این روش ها دوره نقاهت خاصی ندارند.

معایب این روش

  • تاثیر موقتی دارند.
  • برای هر کسی نمی توانند مناسب باشند.
  • در صورت عدم تبحر پزشک امکان بدتر شدن وضعیت بینی وجود دارد.

آیا لیفت بینی دائمی است؟

در صورتی که قصد دارید با روش های بدون جراحی لیفتینگ بینی انجام دهید جواب این سوال منفی است. نخ ها یا فیلرهای بینی مورد استفاده در این روش ها پس از مدتی جذب بافت های بینی می شوند و بینی شما به حالت اولیه باز می گردد. البته در روش هایی مثل تزریق ژل برای لیفت بینی پس از ترمیم چند باره ماندگاری آن طولانی تر و حتی دائمی خواهد بود.

کلام آخر

در صورتی که مشکلاتی مثل عدم تقارن حفره های بینی، افتادگی بینی و … دارید می توانید با روش های لیفتینگ آنها را اصلاح کنید. این روش ها غیرتهاجمی هستند و در مدت زمان کوتاهی قابل انجام هستند.

با اینکه روش های گفتi شده مانند لیفت با نخ و تزریق فیلر به اندازه جراحی بینی در اصلاح فرم بینی تاثیرگذار نیستند اما برای حل بسیاری از مشکلات بهترین راه حل هستند. هیچ کدام از این روش ها لیفت بینی دائمی نیستند و نتایج موقتی دارند و پس از چند ماه تا چند سال بینی شما به حالت قبلی برمی گردد و نیاز به تمدید دارد. در صورتی که روش های لیفت بینی بدون جراحی را در بهترین کلینیک زیبایی و تحت نظر یک پزشک متبحر انجام دهید هیچ خطری شما را تهدید نخواهد کرد.

سوالات متداول

آیا امکان انجام لیفت بینی با نخ در خانه وجود دارد؟

خیر به هیچ عنوان! لیفت بینی با نخ باید توسط یک پزشک متبحر و همچنین نخ و تجهیزات مخصوص انجام شود بنابراین گول تبلیغات زردی همچون لیفت بینی با نخ در خانه را نخورید!

میزان ماندگاری لیفت بینی با ژل چقدر است؟

تزریق فیلر به بینی یک روش لیفت بینی دائمی نیست و میزان ماندگاری آن بین 1 تا 1.5 سال است که البته در صورت تمدیدهای متوالی می توان گفت میزان ماندگاری آن تقریبا دائمی می شود.

میزان ماندگاری لیفت بینی با نخ چقدر است؟

لیفت بینی با نخ هم یک روش دائمی نیست و به مرور زمان نخ ها جذب بدن می شوند و میزان ماندگاری آن بین 1 تا 2 سال است.

این پست برایتان چقدر مفید بود؟

بر روی ستاره ها کلیک کنید

میانگین امتیازات / 5. تعداد امتیازات

تاکنون امیازی ثبت نشده است شما اولین امتیاز را ثبت کنید

نظر بدهید
لطفا تمامی موارد خواسته شده را وارد نمایید.

ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

وارد کردن موارد ضروری الزامیست.