بهترین دکتر کاشت ابرو کیست؟
بهترین دکتر کاشت ابرو
کاشت مو و ابرو مقالات سمیرا قابلی 0 نظر کاربران 11 آبان ماه 1402

بهترین دکتر کاشت ابرو کیست؟

یکی از دغدغه های کسانی که قصد کاشت ابرو دارند این است که بهترین دکتر کاشت ابرو کیست؟ در این سری از مقالات کلینیک زیبایی قوی سفید همراه باشید تا شما را در انتخاب بهترین متخصص کاشت ابرو در تهران یا هر شهر دیگری کمک کنیم. 

کاشت ابرو چیست؟

کاشت ابرو نوعی عمل زیبایی برای افزایش رشد ابروها و فرم دهی ابروها است. افراد با کاشت ابروی طبیعی می توانند به فرم ایده آل و دلخواه ابروی خود به صورت مادام العمر برسند. همچنین کاشت ابرو یکی از ایمن ترین و کم تهاجمی ترین روش ها برای داشتن ابروهای پرپشت است. 

در این روش دکتر کاشت ابرو با برداشت فولیکول های مو از بانک موی سر بیمار و پیوند آن به ابرو باعث پرپشت شدن ابروها می شود. البته در صورتی که این عمل زیبایی توسط بهترین دکتر کاشت ابرو انجام نشود ممکن است به نتایج دلخواه نرسید؛ بنابراین در انتخاب دکتر کاشت ابروی خود دقت و وسواس لازم را به خرج دهید. 

چگونه یک دکتر خوب برای کاشت ابرو پیدا کنیم؟

روش های بسیار مختلفی برای دستیابی به ابروهای زیباتر و پرپشت شدن ابروها وجود دارد که عبارتند از هاشور ابرو، میکروبلیدینگ ابرو، تاتو ابرو و ….؛ اما هیچ کدام از این روش ها مانند کاشت ابرو دائمی، طبیعی و ایمن نیستند.

بیشتر بخوانید: ماندگاری کاشت ابرو

شایان ذکر است که کاشت ابرو کار ساده ای نیست و نیاز به تخصص و مهارت پزشک دارد؛ بنابراین به هیچ عنوان این عمل زیبایی نباید به دست افراد غیر متخصص و مبتدی انجام شود. 

با این تفاسیر اگر به دنبال کسب نتایج عالی از این عمل زیبایی هستید؛ باید به دنبال یک دکتر کاشت ابروی متبحر و متخصص در شهر محل سکونت خود باشید. اما سوالی که در اینجا مطرح است این است که چگونه یک دکتر خوب برای کاشت ابرو پیدا کنیم؟

  • اگر در بین اطرافیان و دوستانتان فردی این عمل زیبایی را انجام داده است؛ حتما از وی برای پیدا کردن دکتر کاشت ابرو مشاوره بگیرید. 
  • با جستجو کردن عباراتی مثل “بهترین دکتر کاشت ابرو”، بهترین کلینیک کاشت ابرو” و …. در گوگل می توانید لیستی از بهترین های این حوزه را در شهر و منطقه خود پیدا کنید. 
  • مشاهده نمونه کارهای دکتر کاشت ابرو در صفحات اجتماعی و وب سایت پزشک
  • بررسی نظرات مراجعه کنندگان کلینیک کاشت مو در صفحات اجتماعی و وب سایت های مختلف

بهترین کلینیک کاشت ابرو در تهران کجاست؟

کلینیک زیبایی قوی سفید به عنوان بهترین مرکز کاشت ابرو در تهران شناخته می شود. دکتر پهلوانی یکی از پزشکان حاذق این مجموعه هستند که پس از معاینه فیزیکی و بررسی سابقه پزشکی شما؛ سوالاتی در رابطه با شرایط پزشکی فعلی و گذشته شما می پرسند. همچنین ایشان درباره داروهای مصرفی شما و جراحی هایی که انجام داده اید سوال می پرسد. بسیار مهم است که به تمامی سوالات دکتر کاشت ابروی خود به درستی پاسخ دهید.

برای تعیین اینکه آیا گزینه درمانی مناسبی برای پیوند ابرو هستید یا خیر، بهترین دکتر کاشت ابرو در تهران یا هر شهر دیگری موهای سر شما را از نظر تراکم، کیفیت و بانک مو بررسی می کند. سپس پزشک شما را برای گرفتن عکس به مراکز مربوطه ارجاع می دهد. 

سپس با بررسی موارد گفته شده و اطلاع از انتظاراتی که شما از ابروهای خود پس از کاشت دارید، بهترین روش کاشت ابرو را انتخاب می کند و در روز عمل به کمک جدیدترین و بروزترین تجهیزات مربوط به کاشت ابرو، عمل شما بدون هیچ گونه درد و احساس ناراحتی انجام می شود. 

مزایای کاشت ابرو توسط بهترین دکتر کاشت ابرو چیست؟

امروزه داشتن ظاهری زیبا و آراسته یکی از فاکتورهای بسیار مهم در روابط اجتماعی، کاری و حتی خانوادگی افراد است. از آنجا که ابروهای مرتب و پرپشت نقش بسزایی در زیبایی و جذابیت چهره دارند؛ بنابراین اگر ابروهای کم پشتی دارید می توانید به راحتی با کاشت ابرو زیبایی چهره خود را چندین برابر کنید. در صورتی که عمل پیوند ابرو توسط بهترین دکتر کاشت ابرو در ایران انجام شود مزایای زیر را به دنبال دارد:

  • تا آخر عمر خود ابروهای پرپشت و زیبایی خواهید داشت و دیگر نیازی به آرایش ابرو نخواهید داشت.
  • دکتر کاشت ابروی متبحر و متخصص در این حوزه با انتخاب یک مدل خوب برای کاشت ابرو؛ زیبایی چهره شما را چندین برابر می کند.
  • متخصص دکتر کاشت ابرو، هر گونه جای زخم، سوختگی و آسیب های ناشی از حوادث در ناحیه ابرو را می پوشاند.
  • در صورتی که این عمل زیبایی توسط پزشک متبحر انجام شود عوارض کاشت ابرو به صفر درصد خواهد رسید.
  • و بسیاری مزایای دیگر.

بیشتر بخوانید: قیمت کاشت ابرو در تهران

مراحل کاشت ابرو

در تمامی روش های کاشت ابرو، مراحل یکسان هستند و تنها نحوه برداشت و کاشت گرافت های مو با یکدیگر فرق دارند. در زیر مراحل کاشت ابرو را به ترتیب عنوان کرده ایم:

  1. قبل از شروع درمان نیاز است که مراجعه حضوری به مرکز کاشت ابرو داشته باشید تا پزشک پس از بررسی وضعیت بانک مو، انتظارات شما و همچنین میزان ریزش ابرو، بهترین روش کاشت ابرو را انتخاب کند. در این جلسه نیاز است که در صورت ابتلا به بیماری خاصی یا مصرف داروی خاصی پزشک خود را در جریان بگذارید.
  2. در روز عمل ناحیه برداشت فولیکول های مو و ابرو پس از استریلیزه شدن، توسط بی حسی موضعی، بی حس می شود.
  3. متناسب با روش انتخابی اعم از کاشت ابرو به روش fit ، کاشت ابرو fue و … عملیات برداشت فولیکول از بانک مو آغاز می شود.
  4. در این مرحله فولیکول های استخراج شده طی یک سری عملیات و با ابزهارهای خاصی به صورت تار تار درآمده و چربی ها و بافت های اضافی آن خارج می شود.
  5. در آخر فولیکول های آماده سازی شده به صورت تک تک در ناحیه ابرو پیوند زده می شوند.

کلام آخر

بسیاری از افراد به دلایل مختلف مثل ژنتیک، حادثه، افزایش سن و …. ابروهایشان کم پشت شده است و خواهان پرپشتی و خوش فرمی ابروهای خود هستند. گاهی این افراد به روش هایی مثل تاتو ابرو، میکروبلیدینگ، هاشور ابرو و … روی می آورند که این روش ها طبیعی و ماندگار نیستند.

 برای افرادی که به دنبال یک روش دائمی و طبیعی برای پرپشت شدن ابروها هستند کاشت ابرو پیشنهاد می شود که حتما باید توسط بهترین پزشک کاشت ابرو که مهارت، تخصص و تجربه کافی در این زمینه دارد انجام شود. 

از جمله ویژگی های بهتری دکتر کاشت ابرو عبارتند از:

  • مهارت کافی در انجام تمامی تکنیک های کاشت ابرو
  • انجام کاشت ابرو با جدیدترین تجهیزات و متد روز دنیا

این پست برایتان چقدر مفید بود؟

بر روی ستاره ها کلیک کنید

میانگین امتیازات / 5. تعداد امتیازات

تاکنون امیازی ثبت نشده است شما اولین امتیاز را ثبت کنید

نظر بدهید
لطفا تمامی موارد خواسته شده را وارد نمایید.

ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

وارد کردن موارد ضروری الزامیست.