آیا مزوتراپی بعد از کاشت ابرو واجب است؟ تاثیر آن + تعداد جلسات + بهترین زمان
مزوتراپی ابرو بعد کاشت
کاشت مو و ابرو مقالات سمیرا قابلی 0 نظر کاربران 16 بهمن ماه 1402

آیا مزوتراپی بعد از کاشت ابرو واجب است؟ تاثیر آن + تعداد جلسات + بهترین زمان

مزوتراپی ابرو بعد از کاشت، روشی برای پرپشت تر شدن و بازگرداندن خط رویش ابروها است. در ادامه قصد داریم درباره اینکه ایا مزوتراپی بعد از کاشت ابرو واجب است؟، تاثیر مزوتراپی بعد از کاشت ابرو و اینکه بعد از کاشت ابرو چند جلسه مزوتراپی لازم است؟ صحبت کنیم؛ با ما همراه باشید.

مزوتراپی ابرو بعد از کاشت

مزوتراپی ابرو و مو یکی از روش های موثر برای جلوگیری از ریزش مو است؛ که بیش از نیم قرن است از این روش استفاده می شود. در این روش از ویتامین ها، هورمون ها، آنزیم ها و عصاره های گیاهی به منظور تقویت ابرو بعد از کاشت، جلوگیری از ریزش مو و رشد مجدد موهای از دست رفته استفاده می شود. طبق تحقیقات انجام شده و همچنین نظرات مزوتراپی ابرو این روش حدود 90 درصد از بیشتر از سایر روش ها جهت درمان ریزش مو موثرتر است.

در مزوتراپی بعد کاشت ابرو، پزشک محلول های دارویی را با سرنگ مخصوصی به لایه میانی پوست ابرو (مزودرم) تزریق می کند. تاثیر مزوتراپی بعد از کاشت ابرو به این صورت است که این سرم باعث تحریک و رشد موهای سالم می شود و همچنین از ریزش ابروها نیز جلوگیری می کند.

آیا مزوتراپی بعد از کاشت ابرو واجب است؟

یکی از سوالات رایجی که افراد می پرسند این است که ایا مزوتراپی بعد از کاشت ابرو واجب است؟ در جواب این سوال باید بگوییم که در صورتی که می خواهید نتیجه خوبی از کاشت ابرو داشته باشد، مزوتراپی بعد کاشت ابرو توصیه می شود و لازم است. در مزوتراپی به دلیل تزریق ویتامین ها و مواد معدنی مختلف رشد موها تشدید پیدا کرده و از ریزش ابروها بعد از کاشت جلوگیری می کند.

در صورتی که شما به توصیه های جراح بعد از جراحی کاشت ابرو پایبند باشید، از داروهای تقویتی بعد از کاشت ابرو استفاده کنید، رژیم غذایی سرشار از پروتئین، مواد معدنی و ویتامین ها داشته باشد و همچنین مزو انجام دهید، علاوه بر افزایش رشد ابروها، ماندگاری و نتایج کاشت ابرو بهتر خواهد بود.

تاثیر مزوتراپی بعد از کاشت ابرو

درباره تاثیر مزوتراپی بعد از کاشت ابرو می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • جلوگیری از ریزش ابروها؛
  • ماندگاری نتایج کاشت ابرو؛
  • بهبود گردش خون؛
  • تقویت ابرو بعد از کاشت؛
  • تقویت و تغذیه فولیکول های کاشته شده؛
  • افزایش سرعت رشد ابروها؛
  • افزایش ضخامت ابروها؛

بهترین زمان مزوتراپی بعد از کاشت ابرو

بهترین زمان مزوتراپی بعد از کاشت ابرو حدود 2 الی 3 ماه پس از جراحی است؛ البته با توجه به شرایط هر فردی ممکن است، این بازه زمانی تغییر کند.

پیشنهاد بهترین دکتر کاشت ابرو این است که جهت مشاهده تاثیر مزوتراپی بعد از کاشت ابرو نیاز است که حداقل 6 ماه صبر کنید. همچنین به طور متوسط می بایست حداقل 10 ماه صبر کنید تا نتایج کاشت ابرو نمایان شود. در این مدت نیاز است که به توصیه های بعد از کاشت ابرو که جراح به شما ارائه داده است پایبند باشید.

نکته بسیار مهمی که باید در نظر داشته باشید این است که قبل از انجام هر روش درمانی جهت تقویت ابرو بعد از کاشت، باید از متخصص کاشت ابروی خود مشورت بگیرید. چرا که انجام هر کاری بدون مشورت پزشک می تواند عوارض خطرناکی را به دنبال داشته باشد که ممکن است از کنترل جراح خارج باشد. همچنین لازم است بدانید که تقریبا هیچ کدام از جراحان هیچ گونه مسئولیتی در قبال شکست درمان پس از روش های درمانی انجام شده توسط متخصصین یا افراد غیر متخصص دیگر را بر عهده نمی گیرند.

بعد از کاشت ابرو چند جلسه مزوتراپی لازم است؟

تعداد جلسات مزوتراپی ابرو بعد از کاشت برای هر فردی متفاوت است و بستگی به شرایط ویژه و ابروهای هر فردی دارد. شایان ذکر است که هر جلسه مزوتراپی حدود 10 الی 15 دقیقه زمان نیاز دارد.

مراقبت های قبل مزوتراپی ابرو

  • قبل از انجام مزوتراپی باید پوست خود را به خوبی بشویید تا عاری از هر گونه لوازم آرایشی، آلودگی و چربی باشد.
  • حداقل 8 ساعت قبل از مزوتراپی مصرف دخانیات و نوشیدنی های الکل دار را قطع کنید.
  • در صورتی که داروهای رقیق کننده خون مصرف می کنید حتما قبل از انجام مزوتراپی پزشک خود را در جریان بگذارید.
  • رژیم غذایی سالم داشته باشید و تا می توانید از انواع میوه و سبزیجات مصرف کنید.

مراقبت های بعد مزوتراپی ابرو

مزوتراپی ابرو نوعی عمل سرپایی است و بدون نیاز به بیهوشی انجام می شود. تا سه روز پس از مزوتراپی ابرو التهاب، درد و کمی خونریزی کاملا طبیعی است و به مرور رفع می شود. از جمله نکات مراقبتی بعد از مزوتراپی عبارتند از:

  • با مشورت پزشک می توانید برای کاهش التهاب ابرو از کمپرس یخ بر روی ناحیه استفاده کنید.
  • برای کاهش درد از مسکن های تجویزی پزشک استفاده کنید.
  • تا دو روز نباید در معرض نور خورشید قرار بگیرید.

هزینه مزوتراپی ابرو بعد کاشت چقدر است؟

هزینه مزوتراپی ابرو بستگی به تعداد جلسات مورد نیاز، میزان پهنی ابرو و کلینیکی که این کار درمانی برایتان انجام می شود دارد.

این پست برایتان چقدر مفید بود؟

بر روی ستاره ها کلیک کنید

میانگین امتیازات / 5. تعداد امتیازات

تاکنون امیازی ثبت نشده است شما اولین امتیاز را ثبت کنید

نظر بدهید
لطفا تمامی موارد خواسته شده را وارد نمایید.

ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

وارد کردن موارد ضروری الزامیست.