تجربیات کسانی که کاشت ابرو انجام داده اند
کاشت ابرو اقایان
کاشت مو و ابرو مقالات سمیرا قابلی 0 نظر کاربران 11 دی ماه 1402

تجربیات کسانی که کاشت ابرو انجام داده اند

کاشت ابرو در چندین سال گذشته طرفداران زیادی پیدا کرده است و این روش مزایای بسیار زیادی در مقایسه با روش هایی مثل تاتو ابرو، هاشور ابرو، میکروبلیدینگ ابرو … دارد. اما با این تفاسیر قبل از اقدام به کاشت ابرو بهتر است از تجربیات کسانی که کاشت ابرو انجام داده اند، آگاه شوید؛ چرا که با وجود مزایای بیشمار این روش نظرات کسانی که کاشت ابرو انجام داده اند بسیار متفاوت است. 

معمولا سوالاتی که افرادی که قصد کاشت ابرو دارند می پرسند؛ این است که آیا کاشت ابرو درد دارد؟ عوارض کاشت ابرو چیست؟ ماندگاری کاشت ابرو چقدر است؟ هزینه کاشت ابرو چقدر است؟ و …. ما برای راحتی کار شما سعی کرده ایم در این نوشتار نظرات و تجربه کسانی که کاشت ابرو انجام داده اند را در اختیار شما قرار دهیم تا با خیالی راحت تر انتخاب کنید که آیا می خواهید کاشت ابرو انجام دهید یا خیر. 

ما به شما این تضمین را می دهیم که شما تنها در صورت رعایت دو نکته طلایی که در ادامه می گوییم؛ از نتیجه کاشت ابروی خود رضایت کامل خواهید داشت. اولا به دنبال یک پزشک حاذق و مرکز کاشت ابروی معتبر باشید، دوما حواستان به نکات مراقبتی بعد از کاشت ابرو باشد.

🎯 پکیج کاشت ابرو توسط پزشک متخصص با تخفیف و شرایط ویژه! (فرصت محدود)

تجربیات کسانی که در کلینیک قوی سفید کاشت ابرو را انجام داده اند؟

از آنجا که کاشت ابرو نوعی جراحی است بسیاری از افراد به دلیل عوارض بعد از کاشت ابرو، ترس از جراحی و عدم اعتماد به نتیجه نهایی قید انجام آن را می زنند. اما در صورتی که این کار در بهترین مرکز کاشت ابرو در تهران یا هر شهر دیگری انجام شود قطعا بهترین تجربه از کاشت ابرو را خواهید داشت و به اطرافیانتان هم انجام این کار را توصیه می کنید. 

ما در کلینیک زیبایی قوی سفید به شما این اطمینان را می دهیم که با مراجعه به این مرکز بهترین تجربه از کاشت ابرو را زیر نظر پزشک متخصص و مجرب خواهید داشت. 

کلینیک کاشت ابروی تخصصی قوی سفید با به روزترین تجهیزات و با کمترین مداخله دست و جدیدترین روش های کاشت ابرو، بهترین تجربیات از کاشت ابرو را برای شما به ارمغان می آورد. 

با مراجعه به صفحه اینستاگرام کلینیک زیبایی قوی سفید به آدرس  ghoo.clinic می توانید از تجربیات کسانی که کاشت ابرو انجام داده اند و نظرات آنها درباره این مرکز جویا شوید. 

عوارض کاشت ابرو چیست؟

کاشت ابرو مانند هر نوع عمل زیبایی دیگری، عوارض خاص خود را دارد. اما طبق تجربیات کسانی که کاشت ابرو انجام داده اند و پرسش و پاسخ در مورد کاشت ابرو، گفته شده است که در صورت رعایت مراقبت های بعد از کاشت ابرو و همچنین انتخاب مرکز معتبر احتمال بروز عوارض کاشت ابرو بسیار کم بوده است. اما به طور کلی از جمله عوارض احتمالی کاشت ابرو عبارتند از:

رشد نامنظم ابروهای کاشته شده

به دلیل اینکه نوع و نحوه رشد موهای سر با موهای ابرو کاملا متفاوت است و بانک موی مدنظر برای ابروها هم موهای پشت گوش و پشت سر است؛ بروز این عارضه کاملا طبیعی است و این مشکل پس از چند ماه رفع می شود و فولیکول های تازه کاشته شده به محیط جدید عادت می کنند. 

بی حسی در نواحی برداشت و کاشت مو

در هنگام برداشت و کاشت گرافت های مو، امکان آسیب رسیدن به عصب های ناحیه بانک مو و ابرو وجود دارد؛ در تجربه کسانی که کاشت ابرو انجام داده اند دیده شده است که از مشکل بی حسی در این نواحی شکایت می کنند. البته این مشکل هم موقتی است و پس از بهبود زخم ها به تدریج بی حسی در این نواحی هم از بین می رود. 

کبودی و تورم در ابرو و اطراف آن

تورم و کبودی در ابرو و اطراف آن کاملا طبیعی و پس از چند روز به طور کامل رفع می شود. برای بهبود سریع تر می توانید از کمپرس سرد در ناحیه استفاده کنید. اما در تجربیات کسانی که کاشت ابرو انجام داده اند دیده شده است؛ افرادی که به طور مستقیم کمپرس سرد را روی ابروهای خود قرار داده اند، باعث شده است که نتیجه کاشت ابرو آنها چندان رضایت بخش نباشد. توصیه ما به شما این است که حتما درباره نحوه استفاده از کمپرس سرد برای کاهش تورم و کبودی بعد از کاشت ابرو از پزشک خود سوال کنید. 

خونریزی

در صورت انجام برخی روش های کاشت ابرو، امکان ایجاد زخم در ناحیه بانک مو و ابرو طبیعی است و پس از مدتی این زخم ها بهبود پیدا می کنند. در صورت بروز زخم بعد از کاشت ابرو به هیچ عنوان نباید ناحیه را دستکاری کنید. طبق تجربه کسانی که کاشت ابرو انجام داده اند و زخم نواحی را دستکاری کرده اند باعث ایجاد عفونت و پس زده شدن پیوند شده است. 

خارش و پوسته پوسته شدن ابرو

یکی دیگر از عوارض طبیعی کاشت ابرو، احساس خارش و پوسته پوسته شدن ابروها بعد از کاشت است. این مشکل پس از گذشت یک هفته با مصرف پمادهایی که پزشک تجویز می کند کاملا رفع می شود و شما به هیچ عنوان نباید این نواحی را بخارانید زیرا این کار باعث آسیب رسیدن به فولیکول های تازه کاشته شده می شود. 

پوسته پوسته شدن ابروها

عفونت

احتمال عفونت بعد از کاشت ابرو بسیار کم است و معمولا پزشک با تجویز آنتی بیوتیک های مخصوص آن را کنترل می کند. البته در صورتی که عمل پیوند ابروی شما در محیطی استرلیزه انجام شود و همچنین در نکات مراقبتی بعد از کاشت ابرو کوشا باشید احتمال بروز این عارضه صفر درصد می شود. 

آیا کاشت ابرو درد دارد؟

طبق تجربیات کسانی که کاشت ابرو انجام داده اند، عمل پیوند ابرو درد بسیار جزئی دارد و چندان آزار دهنده نیست. شما در طی عمل به دلیل بی حس بودن ناحیه هیچ گونه دردی را احساس نخواهید کرد اما پس از اتمام عمل و از بین رفتن تاثیرات بی حسی، ممکن است دردی جزئی را در ناحیه سر و پیشانی حس کنید که این درد با مصرف مسکن هایی که پزشک تجویز می کند قابل کنترل است. احساس درد پس از کاشت ابرو به قدری کم و جزئی است که شما بلافاصله می توانید به فعالیت های روزمره خود برگردید.

شایان ذکر است که انتخاب روش کاشت ابرو هم در شدت درد آن موثر است. زیرا روش هر چه کم تهاجمی تر و با زخم های کوچک تری همراه باشد در نتیجه دوره نقاهت کوتاه تر و درد کمتری خواهد داشت. ما در کلینیک زیبایی قوی سفید با روش های نوین و کم تهاجمی عمل پیوند ابرو را انجام می دهیم و شما بلافاصله می توانید به فعالیت های روزمره خود بازگردید. 

🎯 پکیج کاشت ابرو با کم تهاجمی ترین روش با تخفیف و شرایط ویژه! (فرصت محدود)

ماندگاری کاشت ابرو چقدر است؟

به جرات می توان گفت که ماندگاری کاشت ابرو دائمی است و در واقع یکی از مزایای اصلی کاشت ابرو همین ویژگی است. البته در شرایط خاص ممکن است نتایج کاشت ابروی شما دائمی نباشد که این شرایط عبارتند از:

  • به هم خوردن تعادل هورمون ها؛
  • سوختگی و شکستگی؛
  • تصادفات رانندگی شدید؛
  • بیماری های خود ایمنی مانند لیکن پلان؛
  • شیمی درمانی و پرتو درمانی؛

مواردی که در بالا گفتیم جزء موارد استثنا هستند که باعث ریزش ابروها بعد از کاشت می شود. اما در صورتی که حادثه ای رخ ندهد و بدن شما سالم باشد، نتایج کاشت ابرو دائمی خواهد بود. 

پرسش و پاسخ در مورد کاشت ابرو

عمل کاشت ابرو تا چه اندازه تاثیرگذار است؟

طبق تجربیات کسانی که کاشت ابرو انجام داده اند؛ در صورتی که عمل کاشت ابرو توسط پزشک حاذق انجام شود و مراقبت های بعد از عمل به درستی انجام شود؛ بدون شک نتیجه کاشت ابرو عالی و دائمی خواهد بود.

آیا امکان رنگ کردن ابروی کاشته شده وجود دارد؟

بله، شما می توانید پس از گذشت یک ماه از کاشت با مشورت پزشک خود این کار را انجام دهید.

آیا هزینه کاشت ابرو را بیمه تقبل می کند؟

خیر زیرا عمل کاشت ابرو نوعی عمل زیبایی محسوب می شود.

این پست برایتان چقدر مفید بود؟

بر روی ستاره ها کلیک کنید

میانگین امتیازات / 5. تعداد امتیازات

تاکنون امیازی ثبت نشده است شما اولین امتیاز را ثبت کنید

نظر بدهید
لطفا تمامی موارد خواسته شده را وارد نمایید.

ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

وارد کردن موارد ضروری الزامیست.