فواید لیزر موهای زائد چیست؟
فواید لیزر موهای زائد
لیزر موهای زائد مقالات سمیرا قابلی 0 نظر کاربران 30 بهمن ماه 1402

فواید لیزر موهای زائد چیست؟

همیشه افراد به خصوص بانوان به دنبال روشی برای از بین بردن موهای زائدشان هستند؛ که یکی از بهترین روش ها، لیزر موهای زائد است. از آنجا که این روش در چندین سال گذشته بسیار باب شده است ما قصد داریم در این مقاله درباره فواید لیزر موهای زائد بدن و صورت صحبت کنیم؛ با ما همراه باشید.

لیزر موهای زائد چگونه انجام می شود؟

  1. در مرحله اول پزشک متخصص بر اساس نوع و رنگ پوست شما بهترین دستگاه لیزر با درجه مناسب را انتخاب می کند.
  2.  در صورتی که آستانه تحمل درد شما کم باشد، به شما استفاده از کرم بی حسی موضعی لیزر پیشنهاد می شود. این کرم را باید حداقل نیم ساعت قبل از شروع لیزر به پوست خود بزنید و با یک سلفون ناحیه را بپوشانید، پس از گذشت نیم ساعت به خوبی ناحیه را بشویید و خشک کنید.
  3.  سپس با تاباندن اشعه لیزر به ناحیه، فولیکول های مو سوزانده می شوند.
  4. شما برای نتیجه گرفتن از این روش باید بارها و بارها جلسه درمان را تکرار کنید و در زمان مقرر شده به کلینیک لیزر موهای زائد مراجعه کنید.

فواید لیزر موهای زائد

در واقع یکی از دلایل پرطرفدار بودن این روش این است که فواید لیزر موهای زائد به نسبت عوارض آن بسیار زیاد هستند که از جمله مزایای لیزر موهای زائد عبارتند از:

یک روش سریع است

یکی از فواید لیزر موهای زائد بدن برخلاف سایر روش های از بین بردن موهای زائد این است که، نیازی به صرف زمان طولانی نیست و جلسات لیزر بسیار کوتاه هستند.

از لحاظ اقتصادی به صرفه است

شاید قیمت لیزر موهای زائد در ابتدا به نظرتان زیاد بیاید ولی اگر بخواهید به نتایج آن در طولانی مدت فکر کنید، خواهید فهمید که این روش از لحاظ اقتصادی بسیار به صرفه است؛ زیرا این روش همیشگی است و نیازی به انجام مکرر آن تا پایان عمر نیست.

هزینه

از بین بردن همیشگی موهای زائد

تا به امروز یکی از ماندگارترین روش ها برای از بین بردن موهای زائد، لیزر است زیرا در این روش متناسب با نوع پوست فرد و دستگاهی که استفاده می شود حدود 40 الی 80 درصد موهای زائد فرد برای همیشه از بین می رود.

از بین بردن موهای زیر پوستی

یکی از معضلاتی که اکثر روش های سنتی برای از بین بردن موهای زائد دارند این است که موهای زیر پوستی از بین نمی روند که این اتفاق باعث ایجاد عفونت و ظاهر پوست مرغی می شود. اما در صورت استفاده از لیزر برای از بین بردن موهای زائد، از شر موهای زیر پوستی خلاص می شوید و پوستی صاف خواهید داشت.

لیزر موهای زائد یک روش ایمن و بدون درد است

روش هایی مثل اپیلاسیون، وکس، بند انداختن و … یک روش دردناک برای از بین موهای زائد هستند و نتیجه کار چندان جالبی را هم به دنبال ندارند. در حالی که لیزر یک روش بدون درد و با نتیجه رضایت بخش برای از بین بردن موهای زائد است.

سایر مزایای لیزر موهای زائد

  • لیزر موهای زائد یکی از موثرترین روش ها برای از بین بردن همیشگی موهای زائد و یا حذف طولانی مدت آنهاست.
  • این روش، رشد موهای جدید در ناحیه تحت درمان را به شدت کم می کند.
  • در صورت انجام لیزر موهای زائد دیگر نیازی به استفاده از سایر روش های از بین بردن موهای زائد نیست.
  • لیزر موهای زائد را می توان برای از بین بردن تمامی بخش های بدن از جمله لیزر موهای زائد بیکینی، دست، پا، صورت، زیربغل، شکم و … استفاده کرد و از این نظر هیچ گونه محدودیتی ندارد.
  • درد لیزر موهای زائد چندان زیاد نیست که در صورت استفاده از کرم های بی حس کننده هیچ گونه دردی را احساس نخواهید کرد.
  • روند کار لیزر موهای زائد برای سوزاندن موهای اضافی است و خبری از هیچگونه جای زخم یا برشی بر روی پوست نیست.
  • لیزر موهای زائد یکی از بهترین روش ها برای از بین بردن همیشگی موهای زائد است که در طول درمان 40 الی 80 درصد از موهای اضافی شما برای همیشه از بین خواهند رفت.
  • لیزر موهای زائد قابل انجام برای هر نوع پوست با هر نوع رنگی است.
  • پس از انجام این روش نیازی به استراحت یا بستری شدن فرد نیست.
  • پس از لیزر موهای زائد به راحتی می توانید به کارهای روزمره خود بازگردید.

کلام آخر

ما در این سری از مقالات کلینیک قوی سفید درباره فواید و مزایای لیزر موهای زائد صحبت کردیم؛ از جمله مزایای این روش می توان به دائمی بودن نتایج، مقرون به صرفه بودن از نظر اقتصادی، سریع بودن، بدون درد بودن و … اشاره کرد.

 نکته ای که در آخر لازم به ذکر است این است که شما در صورت مراجعه به یک مرکز معتبر، استفاده از دستگاه لیزر مناسب و همچنین رعایت مراقبت های بعد از لیزر موهای زائد هیچ گونه عارضه ای را تجربه نخواهید کرد و تنها از مزایای این روش بهره خواهید برد.

این پست برایتان چقدر مفید بود؟

بر روی ستاره ها کلیک کنید

میانگین امتیازات / 5. تعداد امتیازات

تاکنون امیازی ثبت نشده است شما اولین امتیاز را ثبت کنید

نظر بدهید
لطفا تمامی موارد خواسته شده را وارد نمایید.

ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

وارد کردن موارد ضروری الزامیست.