قیمت لیزر موهای زائد چقدر است؟
قیمت لیزر موهای زائد
لیزر موهای زائد مقالات سمیرا قابلی 0 نظر کاربران 13 آذر ماه 1402

قیمت لیزر موهای زائد چقدر است؟

در چندین سال گذشته متقاضیان انجام لیزر موهای زائد بسیار زیاد شده است و از جمله سوالات رایج این افراد این است که قیمت لیزر موهای زائد چقدر است؟ در جواب این سوال باید بگوییم که هزینه لیزر موهای زائد به نسبت نواحی یا ناحیه نیاز به لیزر، نوع دستگاه لیزر، مهارت و تخصص اپراتور لیزر و …. متفاوت است. در ادامه با ما همراه باشید تا بیشتر درباره تعرفه لیزر موهای زائد و عوامل تاثیرگذار بر هزینه این نوع از خدمات مراکز درمانی و زیبایی صحبت کنیم. 

فاکتورهای تاثیرگذار بر تعرفه لیزر موهای زائد بدن

تا چندین سال گذشته هزینه لیزر موهای زائد بدن بر اساس تعداد شات دستگاه محاسبه می شد، اما امروزه قیمت لیزر موهای زائد بدن بر اساس ناحیه و جنسیت اعلام می شود. برای مثال قیمت لیزر موهای زائد مردان متفاوت از قیمت لیزر زنان است.

بیشتر بخوانید: لیزر موهای زائد بیکینی

ناحیه، نوع دستگاه لیزر، تجربه و تخصص اپراتور لیزر عوامل بسیار مهم دیگری هستند که بر هزینه لیزر موی زائد تاثیر دارند. تجربه اپراتور و نوع دستگاه دو فاکتور بسیار مهم در تعیین هزینه لیزر موهای زاید هستند بنابراین قبل از انتخاب مرکز لیزر موهای زائد، حتما دو عامل زیر را بررسی کنید.

نوع دستگاه لیزر

در چندین سال گذشته دستگاه های لیزر پیشرفته ای وارد کشور ما شده اند که مسلما اگر مرکزی که انتخاب می کنید از دستگاه های جدیدتر استفاده کند تاثیرگذاری بیشتر و تعرفه آنها نیز بالاتر خواهد بود.

مهارت و تجربه اپراتور لیزر

مهارت و تجربه اپراتور لیزر یکی دیگر از عوامل بسیار مهم در تعیین هزینه لیزر موهای زائد بدن است. مسلما هر چقدر اپراتور لیزر شما حرفه ای تر و ماهرتر باشد، احتمال بروز عوارض کمتر، نتایج بهتر و قیمت لیزر نیز بالاتر خواهد بود.

لازم به ذکر است که فردی که لیزر بدن شما را انجام می دهد؛ اپراتور است، اما این پزشک است که مشخص می کند که چه دستگاهی مناسب نوع و رنگ پوست شماست و درجه لیزر را هم پزشک بر اساس نوع پوست و رنگ پوست شما انتخاب می کند.

علت اختلاف قیمت لیزر موهای زائد در مراکز مختلف چیست؟

اگر با چند مرکز لیزر موهای زائد تماس بگیرید، متوجه تفاوت تعرفه لیزر موهای زائد مراکز مختلف خواهید شد، اما علت چیست؟ علت این تفاوت قیمت به مهارت و تجربه اپراتور و همچنین نوع دستگاه لیزر مرکز برمی گردد.

لیزر موهای زائد کل با تعرفه های بسیار کم!

آیا شما هم با تبلیغاتی مثل لیزر موهای زائد کل بدن فقط با 350 هزار تومان و موارد این چنینی برخورده اید؟! با اینکه گفتیم ممکن است مراکز مختلف اختلاف قیمت با یکدیگر داشته باشند اما وقتی تفاوت قیمت بسیار فاحش بود، باید به آن شک کنید. برای مثال لیزر موهای زائد کل بدن تنها با 350 هزار تومان بسیار عجیب غریب است و نباید به هیچ عنوان به این مراکز اعتماد کنید.

این مراکز معمولا لیزر موهای زائد را با دستگاه های قدیمی و نامناسب و اپراتورهای بی تجربه انجام می دهند که مراجعه به این مراکز نه تنها نتیجه مثبتی به همراه ندارد بلکه ممکن است باعث بروز عوارض خطرناک لیزر موهای زائد مانند سوختگی، لک شدن پوست، تغییر رنگ پوست و …. شود.

لیزر موهای زائد زیر بغل

بالا بودن هزینه ها به معنای تاثیر بهتر نیست

برخی مراکز تعرفه های بسیار بالایی برای خدمات خود در نظر می گیرند و با حرف ها و شعارهای تبلیغاتی شما را گمراه می کنند. برای مثال دستگاه مرکز خود را به عنوان بهترین دستگاه لیزر معرفی می کنند و با وعده های دروغین مثل لیزر موهای زائد تنها در 2 الی 3 جلسه شما را فریب می دهند!

در حالی که هیچ کدام از این ادعاها صحت ندارند و حتی با بهترین دستگاه هم لیزر را انجام دهید شما نیاز به 4 الی 8 جلسه دارید و پس از آن نیز جلسات شما شارژ می شود.

با این تفاسیر نه ارزان بودن و نه گران بودن تعرفه ها به معنای نتیجه بخشی بهتر نیست و شما باید بیش از هر چیز به نوع دستگاه و تجربه اپراتور توجه داشته باشید. بنابراین گول وعده های دروغین برخی مراکز را نخورید!

سوالات متداول

آیا قیمت لیزر موهای زائد بر اساس ناحیه متفاوت است؟

بله یکی از فاکتورهای بسیار مهم در تعیین هزینه لیزر موهای زائد، ناحیه بدن است. برای مثال قیمت لیزر بیکینی و زیر بغل متفاوت از هزینه لیزر دست و پا است.  

علت اختلاف قیمت لیزر موهای زائد مراکز مختلف چیست؟

علت این اختلاف قیمت در مراکز مختلف تجهیزات و دستگاه مورد استفاده، سطح مهارت اپراتور و … است. 

آیا قیمت لیزر کل بدن را فقط یکبار پرداخت می کنیم؟

خیر، برای از بین بردن همیشگی موهای زائد شما حداقل نیاز به 4 الی 8 جلسه لیزر دارید که باید هزینه هر جلسه را به صورت مجزا پرداخت کنید.

این پست برایتان چقدر مفید بود؟

بر روی ستاره ها کلیک کنید

میانگین امتیازات / 5. تعداد امتیازات

تاکنون امیازی ثبت نشده است شما اولین امتیاز را ثبت کنید

نظر بدهید
لطفا تمامی موارد خواسته شده را وارد نمایید.

ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

وارد کردن موارد ضروری الزامیست.