هزینه بوتاکس زیر بغل چقدر است؟
هزینه بوتاکس زیر بغل
تزریق فیلر و بوتاکس مقالات سمیرا قابلی 0 نظر کاربران 27 آذر ماه 1402

هزینه بوتاکس زیر بغل چقدر است؟

برای کسانی که از تعریق بیش از حد زیر بغل خود رنج می برند؛ یکی از بهترین روش های درمان تعریق زیر بغل، تزریق بوتاکس زیر بغل است. علاوه بر اینکه این روش برای درمان تعریق بیش از حد زیر بغل بسیار مناسب است هزینه بوتاکس زیر بغل هم بسیار مناسب و به صرفه است. در ادامه با ما همراه باشید تا با اینکه هزینه بوتاکس زیر بغل چقدر است؟ بیشتر صحبت کنیم.

هزینه بوتاکس زیر بغل 1402

تزریق بوتاکس به زیر بغل یک روش نوین و البته کاربردی برای درمان تعریق بیش از حد زیر بغل است که مورد تایید سازمان غذا و داروی آمریکا (FDA) هم می باشد.

در صورتی که از تعریق بیش از حد زیر بغل خود رنج می برید و با استفاده از روش های رایج مانند استفاده از محصولات درمانی ضد تعریق موفق به درمان یا حتی کاهش تعریق خود نمی شوید؛ تزریق بوتاکس زیر بغل بهترین گزینه برای شماست.

هزینه بوتاکس زیر بغل به نسبت مزایای بیشماری که دارد بسیار اندک است. هزینه تزریق بوتاکس زیر بغل در سال 1402 حدود 800.000 تا 3.000.000  تومان است.

🎯 پکیج درمانی بوتاکس با تخفیف و شرایط ویژه! (فرصت محدود)

بوتاکس زیر بغل چیست؟

بوتاکس نوعی سم ضعیف شده به نام بوتولینیوم است که پزشک پس از مشخص کردن نقاط تزریق بوتاکس زیر بغل، این سم را با سرنگ ظریفی به نواحی تزریق می کند. این سم با اتصال به بخشی خاص درون سلول ها، ترشح استیل کولین را کنترل می کند و از تعریق بیش از حد جلوگیری می کند.

شایان ذکر است که این روش، یک روش دائمی برای درمان تعریق زیر بغل نیست و ماندگاری بوتاکس زیر بغل حدود 3 الی 6 ماه است. بنابراین در صورت از بین رفتن تاثیر بوتاکس تزریق شده می توانید هر 3 الی 6 ماه یکبار تزریق بوتاکس را تمدید کنید. 

فاکتورهای تاثیرگذار بر قیمت بوتاکس زیر بغل

  • میزان بوتاکس تزریق شده: یکی از فاکتورهای بسیار مهم در تعیین هزینه ی بوتاکس زیر بغل، میزان دوز تزریقی است. اصولا پزشکان به هر زیر بغل 50 واحد تزریق می کنند که مجموع آنها 100 واحد می شود.
  • مارک بوتاکس: یکی دیگر از عوامل تاثیرگذار بر قیمت تزریق بوتاکس زیربغل، برند و مارک بوتاکس مصرفی است. مسلما هر چه برند بهتر و معتبرتر باشد هزینه پرداختی شما هم بیشتر خواهد بود؛ برای مثال بهترین مارک بوتاکس زیر بغل در ایران، بوتاکس دیسپورت است که قیمت بالا به نسبت سایر برندهای موجود در بازار دارد.
  • تخصص و مهارت پزشک: سومین مورد تاثیرگذار بر هزینه بوتاکس زیر بغل، تخصص و مهارت پزشک است. طبیعتا هزینه دریافتی یک پزشک متخصص و با تجربه بیشتر از یک فرد غیرمتخصص و مبتدی است.

هزینه های زندگی با تعریق بیش از حد زیر بغل چقدر است؟

تعریق بیش از حد زیربغل (هایپرهیدروزیس) هزینه هایی فراتر از آنچه تصور می کنید دارد که از جمله این هزینه ها عبارتند از:

  • هزینه هایی که بابت خریداری محصولات شستشو برای از بین بردن لکه های عرق از لباس می کنید.
  • به دلیل تعریق بیش از حد، عمر لباس های شما کم می شود و دائم باید بابت خرید لباس هزینه کنید.
  • خرید محصولات ضد تعریق و ضد قارچی مانند دئودورانت، آنتی پرسپیرانت و …
  • هزینه ای که بابت خرید پد، لباس های مخصوص و … می کنید.
  • و بسیاری هزینه های دیگر.

همان طور که دیدید، تعریق بیش از حد می تواند هزینه های زیادی را برای شما به دنبال داشته باشد که در صورت درمان هایپرهیدروزیس با متدهای درمانی مثل تزریق بوتاکس زیر بغل می توانید در هزینه های خود صرفه جویی کنید. همچنین علاوه بر اینکه این روش درمانی از نظر اقتصادی به صرفه است بلکه شما حداقل به مدت 3 ماه زندگی راحت تر و بدون دغدغه تری خواهید داشت و دائما نگران تعریق زیر بغل خود در مراسم مختلف، ملاقات های دوستانه و …. نخواهید بود.

مزایای تزریق بوتاکس زیر بغل چیست؟

از جمله مزایای این روش درمانی عبارتند از:

  • تزریق بوتاکس به زیر بغل بدون درد و عارضه است.
  • این روش درمانی دوره نقاهت ندارد و پس از تزریق می توانید به فعالیت های روزمره خود بازگردید.
  • مراقبت های بعد از تزریق بوتاکس زیر بغل چندان سخت نیستند.
  • در صورتی که تزریق بوتاکس توسط پزشک متخصص انجام شود کاملا غیر تهاجمی و ایمن است.

عوارض بوتاکس زیر بغل چیست؟

همان طور که گفتیم این روش درمانی، عوارض جانبی خطرناکی ندارد و در صورتی که این روش درمانی در یک کلینیک معتبر و توسط پزشک متخصص انجام شود، عوارض خطرناکی را به دنبال نخواهد داشت. اما در صورتی که این روش درمانی توسط فرد غیر متخصص و بی تجربه انجام شود ممکن است عوارض خطرناک تزریق بوتاکس زیر بغل که شامل موارد زیر است را در پی داشته باشد:

  • در صورتی که تزریق نادرست انجام شود امکان آسیب رسیدن به بافت پوستی زیر بغل وجود دارد.
  • در صورت دستکاری کردن نقاط تزریق بوتاکس زیر بغل در روزهای ابتدایی، احتمال جابجا شدن بوتاکس به نقاط دیگر بدن وجود دارد.
  • در صورتی که پزشک تزریق را به درستی انجام ندهد ممکن است در تکان دادن دست مشکل داشته باشید و احساس درد در ناحیه داشته باشید.
  • در صورتی که تزریق به درستی انجام نشود؛ باعث تضعیف عضلات شده و ممکن است منجر به ایجاد تورم شدید در ناحیه زیربغل شود.
  • چنانچه تزریق نامناسب باشد احتمال ایجاد درد، عفونت، خونریزی و کبودی شدید در ناحیه تزریق شده وجود دارد.

کلام آخر

ما در این سری از مقالات کلینیک زیبایی قوی سفید درباره هزینه بوتاکس زیربغل و فاکتورهای تاثیرگذار بر قیمت بوتاکس زیربغل صحبت کردیم. همان طور که گفتیم هزینه ی بوتاکس زیربغل در سال 1402 به نسبت فاکتورهای مختلف اعم از دوز تزریقی بوتاکس، مارک بوتاکس و تخصص پزشک حدود 800.000 تومان تا 3.000.000 تومان است.

شاید این رقم در نگاه اول کمی به نظرتان زیاد به نظر برسد اما در صورتی که هزینه هایی که در طول ماه یا حتی هفته بابت درمان تعریق زیر بغل خود می کنید را برآورد کنید متوجه می شوید هزینه تزریق بوتاکس زیربغل به نسبت هزینه هایی که دارید بسیار کم یا حتی ناچیز است.

برای اطلاع از قیمت تزریق بوتاکس زیر بغل در کلینیک زیبایی قوی سفید می توانید با شماره های درج شده در پایین صفحه تماس حاصل فرمایید.

این پست برایتان چقدر مفید بود؟

بر روی ستاره ها کلیک کنید

میانگین امتیازات / 5. تعداد امتیازات

تاکنون امیازی ثبت نشده است شما اولین امتیاز را ثبت کنید

نظر بدهید
لطفا تمامی موارد خواسته شده را وارد نمایید.

ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

وارد کردن موارد ضروری الزامیست.