معرفی بهترین مارک بوتاکس در ایران
بهترین مارک بوتاکس
تزریق فیلر و بوتاکس مقالات سمیرا قابلی 0 نظر کاربران 10 مهر ماه 1402

معرفی بهترین مارک بوتاکس در ایران

امروزه یکی از متداول ترین روش های زیبایی و جوانسازی پوست در دنیا، تزریق بوتاکس است. معمولا اکثر افراد به جای روش های جراحی پلاستیک خطرناک و پرهزینه روش های ایمن تر و البته کم هزینه تر مثل تزریق بوتاکس را انتخاب می کنند. شایان ذکر است که در صورتی این روش یک روش ایمن است که اولا پزشک شما تبحر کافی در این زمینه داشته باشد، دوما پزشک از بهترین مارک بوتاکس در ایران استفاده کند. 

خوشبختانه امروزه اکثر کلینیک های زیبایی معتبر سراسر کشور از بهترین برندهای بوتاکس استفاده می کنند. اما شناخت برندهای معتبر بوتاکس خالی از لطف نیست و باعث می شود که شما گرفتار تبلیغات مراکز غیر معتبر نشوید. 

🎯 پکیج تزریق بوتاکس توسط پزشک متخصص و برندهای معتبر با تخفیف و شرایط ویژه! (فرصت محدود)

بوتاکس چیست؟

بوتاکس نام تجاری نوعی سم تولید شده توسط باکتری بوتولینوم است. یکی از عوارض این سم فلج کردن بدن است که دانشمندان از این ویژگی منفی به نفع بشر استفاده کردند. در صورتی که مقادیر کمی از این سم به عضلات تزریق شود باعث ایجاد ضعف در ناحیه و برطرف شدن چین و چروک های ناحیه، درمان تعریق و … می شود.

بیشتر بخوانید: بوتاکس زیر بغل چیست؟ 

4 نمونه از بهترین مارک بوتاکس در ایران

همان طور که گفتیم بوتاکس از نوعی سم به اسم بوتولینوم تهیه می شود و پزشکان در سراسر جهان از آن برای مصارف زیبایی و درمانی استفاده می کنند که یکی از کاربردهای رایج این سم، تزریق بوتاکس پیشانی به منظور برطرف کردن چین و چروک های این ناحیه است.  

از جمله بهترین برند بوتاکس صورت در ایران می توان به بوتاکس دیسپورت، بوتاکس مصپورت، بوتاکس زئومین و نورونوکس اشاره کرد که در بهترین کلینیک های زیبایی از این برندها استفاده می شود. در ادامه بیشتر درباره این برندهای بوتاکس صحبت خواهیم کرد. 

بوتاکس دیسپورت (Dysport)

بوتاکس دیسپورت قطعا یک مثال از بهترین مارک بوتاکس در ایران و جهان است که ساخت کشور انگلستان می باشد. از این برند بوتاکس انگلیسی به منظور برطرف کردن خطوط اخم شدید و متوسط استفاده می شود. سرعت اثر بخشی Dysport بسیار سریع است و شما می توانید حداکثر تا 2 روز نتیجه تزریق خود را مشاهد کنید. میزان ماندگاری آن نیز حدود 3 الی 6 ماه است. 

دیسپورت

 بوتاکس مصپورت (Masport)

بدون شک بوتاکس مسپورت، بهترین برند بوتاکس ایرانی است که با محصولات مشابه خارجی رقابت می کند و جالب است که بدانید که این برند بوتاکس به کشورهای همسایه و آسیایی نیز صادر می شود. نتیجه تزریق بوتاکس مصپورت معمولا بین 1 الی 3 روز نمایان می شود و میزان ماندگاری آن بین 3 الی 6 ماه است. 

 بوتاکس نورونوکس (Neuronox)

یکی از انواع بوتاکس کره ای که به عنوان بهترین برند بوتاکس در ایران شناخته می شود برند نورونوکس است. نتیجه تزریق این بوتاکس کره ای، معمولا بین 1 الی 3 روز نمایان می شود و میزان ماندگاری آن بین 3 الی 6 ماه است.

بوتاکس زئومین (Xeomin)

بوتاکس زئومین ساخت کشور آلمان است و به عنوان بهترین مارک بوتاکس خارجی شناخته می شود. این نوع بوتاکس آلمانی عاری از هر گونه پروتئین و مواد افزودنی است که همین امر باعث می شود که بدن آنتی بادی کمتری علیه آن بسازد و میزان بروز عوارض بوتاکس به حداقل برسد. همچنین به دلیل عدم استفاده از پروتئین در ساخت این بوتاکس، نیاز به شرایط نگهداری خاصی ندارد و همین موضوع باعث شده که یک گزینه ایده آل برای اکثر کلینیک های زیبایی و پزشکان باشد. 

🎯 پکیج تزریق بوتاکس توسط پزشک متخصص و برندهای معتبر با تخفیف و شرایط ویژه! (فرصت محدود)

قیمت بهترین مارک بوتاکس چقدر است؟

قیمت بهترین مارک بوتاکس با توجه به برند بوتاکس، دز تزریقی و تجربه و مهارت پزشک می تواند متفاوت باشد. اما به طور کلی به دلیل کیفیت بالای برند دیسپورت یکی از گران ترین برندهای بوتاکس است. 

سوالات متداول 

ماندگاری کدام برند بوتاکس بیشتر است؟

ماندگاری اکثر برندهای بوتاکس یکسان است؛ چرا که عامل فعال در تمامی آنها مشابه است. اما ماندگاری بوتاکس مصپورت و دیسپورت کمی بیشتر از سایر برندهاست. 

ایمن ترین برند بوتاکس کدام است؟

تمامی برندهایی که در اینجا به عنوان بهترین مارک بوتاکس در ایران معرفی کردیم از ایمنی بالایی برخوردار هستند که ایمنی برند دیسپورت از سایر برندها بیشتر است. 

تاثیرگذاری کدام برند سریع تر است؟

برند دیسپورت تاثیرگذاری سریع تری دارد و شما می توانید طی حداکثر دو روز نتیجه تزریق را ببینید.

این پست برایتان چقدر مفید بود؟

بر روی ستاره ها کلیک کنید

میانگین امتیازات / 5. تعداد امتیازات

تاکنون امیازی ثبت نشده است شما اولین امتیاز را ثبت کنید

نظر بدهید
لطفا تمامی موارد خواسته شده را وارد نمایید.

ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

وارد کردن موارد ضروری الزامیست.