تزریق فیلر بینی استخوانی
فیلر بینی استخوانی
تزریق فیلر و بوتاکس مقالات سمیرا قابلی 0 نظر کاربران 9 مرداد ماه 1402

تزریق فیلر بینی استخوانی

یکی از رایج ترین فرم های بینی مردم کشور ما، بینی استخوانی است؛ اگر به دنبال اصلاح فرم بینی استخوانی بدون نیاز به جراحی هستید با ما در ادامه همراه باشید تا اطلاعات جامع درباره تزریق فیلر بینی استخوانی در اختیار شما قرار دهیم. 

تزریق ژل بیشتر برای بینی های استخوانی انجام می شود و می توان به کمک آن انواع نقص های بینی استخوانی مانند انحراف، قوز بینی، فرو رفتگی و … را اصلاح کرد.  

🎯 پکیج تزریق فیلر بینی استخوانی توسط پزشک متخصص با تخفیف و شرایط ویژه! (فرصت محدود)

فيلر بينى استخوانى چيست؟

اگر فرم بینی شما استخوانی است و قصد اصلاح فرم آن را دارید؛ اما از عمل جراحی بینی می ترسید، امکان گرفتن مرخصی از محل کار برای عمل جراحی و دوره نقاهت آن ندارید، بودجه کافی برای هزینه عمل جراحی بینی ندارید و یا به هر دلیل دیگری نمی خواهید عمل جراحی بینی انجام دهید؛ با مراجعه به بهترین دکتر فیلر بینی در عرض 15 الی 30 دقیقه بدون اینکه نیاز به بیهوشی یا جراحی باشد، به فرم بینی دلخواه خود برسید. 

تزریق فیلر برای بینی استخوانی پس از بی حس کردن ناحیه با کرم بی حس کننده، توسط سرنگ بسیار ظریفی انجام می شود، بنابراین خیالتان بابت درد تزریق فیلر بینی راحت باشد؛ درد این روش مانند یک نیشگون گرفتن ساده است! 

شایان ذکر است که ماندگاری فیلر بینی استخوانی حدود 6 الی 18 ماه است و در صورتی که چندین بار تزریق انجام شود، نتایج آن طولانی تر خواهد بود. 

بهترین نوع فیلر بینی کدام است؟

برندها و مارک های مختلفی از فیلر برای بینی استخوانی یا گوشتی وجود دارد، اما در واقع بهترین برند فیلر بینی، فیلری است که مورد تایید سازمان غذا داروی آمریکا (FDA) باشد و بر پایه هیالورونیک اسید ساخته شده باشد. از جمله بهترین برندهای فیلر می تواند به فیلر آلیاکسین، فیلر ژوویدرم، فیلر پرفکتا، فیلر رووفیل، فیلر نورامیس و … اشاره کرد. 

عوارض فیلر بینی استخوانی چیست؟

نمی توان گفت که تزریق فیلر بینی هیچ گونه عوارضی ندارد اما می توان به جرات گفت که عوارض فیلر بینی به نسبت جراحی بینی بسیار کم است. از جمله عوارض تزریق فیلر بینی می توان به تورم، کبودی و عفونت اشاره کرد. 

 مزایای تزریق فيلر بينى استخوانی چیست؟

نحوه تزریق فیلر به بینی استخوانی چگونه است؟

همان طور که گفتیم عوارض فیلر بینی بسیار جزئی است اما در صورتی که تکنیک تزریق به درستی انجام نشود، ممکن است عوارض خطرناکی را به دنبال داشته باشد؛ بنابراین در انتخاب پزشک خود دقت و وسواس لازم را به خرج دهید. 

از آنجا که بینی در نزدیکی چشم قرار گرفته است نیاز است که پزشک مربوطه اطلاعات کامل و کافی درباره آناتومی بینی و عروق خونی موجود در این ناحیه داشته باشد تا از عوارض خطرناک تزریق فیلر بینی مانند نابینایی و … در امان باشید.  

 تزریق ژل بینی استخوانی یک روش کاملا غیر تهاجمی است که برای انجام آن نیازی به بیهوشی نیست. برای تزریق فیلر به بینی ابتدا پزشک ناحیه را با کرم بی حس کننده موضعی بی حس می کند و سپس توسط سرنگ های مخصوص و ظریف تزریق را به نواحی مورد نیاز انجام می دهد. این عمل زیبایی حدود 15 الی 30 دقیقه طول می کشد و نتایج بلافاصله پس از تزریق قابل مشاهده هستند. 

🎯 پکیج تزریق فیلر بینی استخوانی توسط پزشک متخصص با تخفیف و شرایط ویژه! (فرصت محدود)

کاندیدای مناسب

نتایج تزریق فیلر به بینی های استخوانی بسیار بهتر از نتایج تزریق فیلر بینی گوشتی است. اما به طور کلی کاندیدای مناسب این روش زیبایی افرادی هستند که از سلامت جسمانی کامل برخوردارند و انتظارات واقع بینانه از تزریق ژل بینی دارند. کاندیدای مناسب تزریق ژل بینی استخوانی افراد با ویژگی های زیر هستند:

  • افرادی که در ناحیه پل بینی دچار قوز بینی یا فرورفتگی هستند.
  • افرادی که بینی نامتقارنی دارند.
  • افرادی که بینی استخوانی با نوک افتاده دارند می توانند لیفت بینی به کمک تزریق فیلر انجام دهند.

نکته: در صورتی که شدت ناهنجاری های گفته شده زیاد باشد تنها می توانید با عمل بینی آنها را رفع کنید. 

کاندیدای نامناسب

تقریبا همه افراد می توانند به کمک تزریق ژل به بینی، نواقص بینی خود را اصلاح کنند اما افرادی که مبتلا به بیماری های زمینه ای هستند یا داروهای خاصی مصرف می کنند حتما باید پزشک خود را در جریان بگذارند و در صورت صلاحدید پزشک این کار را انجام دهند. 

از جمله سایر افرادی که کاندیدای نامناسبی برای تزریق ژل بینی استخوانی هستند عبارتند از:

  • افرادی که بینی استخوانی بسیار بزرگی دارند، تنها با عمل جراحی بینی می توانند بینی خود را کوچک کنند.
  • افرادی که پوست بینی ضخیمی دارند و بینی آنها دائما جوش می زند.
  • افرادی که بینی استخوانی با انحراف شدید دارند تنها با عمل جراحی رینوپلاستی می توانند این ناهنجاری را اصلاح کنند.
  • افرادی که چندین بار جراحی قلب انجام داده اند، نمی توانند هیچ گونه تزریق فیلر اعم از تزریق فیلر بینی، تزریق ژل لب و … را انجام دهند.

هزینه فیلر بینی استخوانی چقدر است؟

هزینه فیلر بینی استخوانی به نسبت عوامل مختلفی مثل برند فیلر تزریقی، دز فیلر تزریقی و مهارت پزشک می تواند متفاوت باشد. اما به طور کلی قیمت فیلر بینی به نسبت روش جراحی بینی کمتر است. 

این پست برایتان چقدر مفید بود؟

بر روی ستاره ها کلیک کنید

میانگین امتیازات / 5. تعداد امتیازات

تاکنون امیازی ثبت نشده است شما اولین امتیاز را ثبت کنید

نظر بدهید
لطفا تمامی موارد خواسته شده را وارد نمایید.

ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

وارد کردن موارد ضروری الزامیست.