هر آنچه که باید درباره فیلر بینی گوشتی بدانید
فیلر بینی گوشتی
تزریق فیلر و بوتاکس مقالات سمیرا قابلی 0 نظر کاربران 27 تیر ماه 1402

هر آنچه که باید درباره فیلر بینی گوشتی بدانید

تصور بسیاری از افراد این است که تنها افرادی که بینی استخوانی دارند می توانند با تزریق فیلر، فرم بینی خود را اصلاح کنند؛ در حالی امکان تزریق فیلر بینی گوشتی هم وجود دارد و در صورتی که این کار توسط یک پزشک متبحر انجام شود نتایج بی نظیری را به همراه دارد. اگر بینی شما هم از این نوع است و قصد تزریق ژل بینی گوشتی دارید، این سری از مقالات کلینیک زیبایی قوی سفید را از دست ندهید. 

🎯 پکیج تزریق فیلر بینی گوشتی توسط پزشک متخصص با تخفیف و شرایط ویژه! (فرصت محدود)

فیلر بینی چیست؟

فیلر بینی که به آن رینوپلاستی غیر جراحی و جراحی بینی سریع هم گفته می شود؛ روشی است که طی آن بهترین دکتر فیلر بینی با تزریق پرکننده های پوستی به بینی شما نواقص بینی اعم از افتادگی بینی، قوز بینی، انحراف بینی و سایر مشکلات ظاهری بینی را تا حد زیادی اصلاح می کند. 

 ماندگاری فیلر بینی دائمی نیست و پس از گذشت چند ماه نیاز به تزریقات تکمیلی دارد اما به دلیل هزینه کمتر، ایمنی بیشتر و دوران نقاهت کوتاه تر به نسبت جراحی بینی، ترجیح بسیاری از افراد تزریق ژل بینی است. 

به دلیل اینکه تزریق فیلر به بینی بدون نیاز به بیهوشی یا ایجاد برشی در ناحیه بینی انجام می شود و پزشک تنها با استفاده از سرنگ های بسیار ظریف پر از فیلرهای پوستی اقدام به اصلاح فرم بینی می کند؛ طبیعتا این روش بسیار کم خطرتر از روش های جراحی است اما در صورتی که این روش به دست افراد غیر متخصص انجام شود عوارض خطرناک فیلر بینی مانند عفونت، خونریزی و یا حتی نابینایی را به دنبال دارد. بنابراین قبل از هر چیزی در انتخاب کلینیک زیبایی و پزشک خود دقت لازم را به خرج دهید. 

فیلر بینی گوشتی چیست؟

فیلر بینی گوشتی همان تزریق پرکننده های پوستی به بینی های گوشتی است. با تزریق فیلر تنها می توان فرم آن دسته از بینی های گوشتی را اصلاح کرد که بیش از حد بزرگ نباشند. زیرا از آنجا که خاصیت فیلرها پرکنندگی و حجم دهندگی است؛ بنابراین تاثیری در کوچک شدن بینی ندارند و این مهارت دکتر فیلر بینی است که می تواند با شگردهای خود تزریق فیلر بینی را به گونه ای انجام دهد که با ایجاد خطای دید باعث کوچک تر دیده شدن بینی شود. 

البته امروزه پزشکان زیبایی با روش های غیرتهاجمی دیگری مثل تزریق آنزیم بینی و لیزر نیز می توانند بینی های گوشتی را کوچک تر کنند. 

بنابراین در صورتی که بینی گوشتی دارید اما از انجام جراحی واهمه دارید و یا اینکه نمی توانید مدت زمان زیادی برای بهبودی از محل کار خود مرخصی بگیرید می توانید با روش های غیرتهاجمی و البته کم هزینه تر مثل تزریق فیلر به بینی گوشتی، تزریق آنزیم به بینی و یا لیزر بینی خود را کوچک تر و خوش فرم تر کنید. 

تفاوت فیلر بینی گوشتی و استخوانی در چیست؟

همان طور که گفتیم اساس کار پرکننده های پوستی حجم دهی و پرکنندگی است؛ با این تفاسیر نتایج تزریق فیلر به بینی استخوانی به خصوص بینی هایی که افتادگی یا قوز دارند بسیار بهتر از بینی های گوشتی خواهد بود. اما در صورتی که برای تزریق فیلر به بینی گوشتی به بهترین کلینیک زیبایی در تهران یا هر شهر دیگری مراجعه کنید که پزشکان حاذق و متبحر در آنجا فعالیت دارند نیز از نتایج آن شگفت زده خواهید شد. 

 پرکننده های پوستی بیشتر برای اصلاح چه قسمت هایی از بینی مناسب هستند؟

دکتر زیبایی با تزریق بهترین برند فیلر بینی می تواند اصلاحات زیر را بر روی بینی گوشتی یا استخوانی شما انجام دهد:

  • رفع قوز بینی؛
  • لیفت بینی یا اصلاح افتادگی بینی؛
  • بزرگ کردن بینی های بسیار کوچک و ظریف؛
  • با ایجاد خطای دید باعث کوچک تر دیده شدن بینی های گوشتی می شود؛
  • اصلاح انحراف بینی؛

در ادامه می توانید چند نمونه تزریق فیلر بینی انجام شده در کلینیک زیبایی قوی سفید واقع در قیطریه تهران را ببینید:

عوارض تزریق ژل به بینی گوشتی چیست؟

معمولا در صورتی که تزریق فیلر بینی در مراکز معتبر و به دست افراد متخصص انجام شود یک روش ایمن و کم خطر برای اصلاح فرم انواع بینی های استخوانی و گوشتی است. از جمله عوارض جانبی موقت این روش می توان به تورم، کبودی، التهاب، قرمزی و حساسیت 1 الی 2 روزه اشاره کرد. 

البته به دلیل اینکه بینی یکی از نواحی حساس بدن است و در نزدیکی چشم قرار گرفته است؛ در صورتی که تزریق ژل بینی گوشتی یا استخوانی در مراکز غیرمعتبر انجام شود، خطرات جدی به دنبال دارد که عبارتند از:

  • مرگ بافت؛
  • عفونت؛
  • از دست دادن بینایی؛

ماندگاری فیلر بینی گوشتی چقدر است؟

همان طور که گفتیم نتایج فیلر بینی دائمی نیست و ماندگاری آن بین 6 ماه تا 18 ماه است. البته در صورت تکرار تزریقات تکمیلی ممکن است ماندگاری فیلر بینی طولانی تر و یا حتی دائمی شود. 

مراقبت های قبل از تزریق ژل بینی گوشتی

به دلیل اینکه تزریق ژل بینی بدون نیاز به بیهوشی انجام می گیرد نیاز به مراقبت خاصی قبل از تزریق نیست و تنها باید به موارد زیر توجه داشته باشید:

  • از یک روز قبل از تزریق پرکننده های پوستی مصرف داروهای رقیق کننده خون مانند آسپرین، ویتامین E و همچنین داروهای ضدالتهابی مانند ایبوپروفن را قطع کنید. 
  • قبل از تزریق فیلر آب زیادی میل کنید.

 مزایای فیلر بینی گوشتی به نسبت جراحی بینی چیست؟

از جمله مزایای فیلرهای بینی به نسبت جراحی بینی عبارتند از:

  • بدون نیاز به بیهوشی انجام می شود.
  • دوره نقاهت خاصی ندارد و پس از تزریق می توانید فعالیت های روزمره خود را از سر بگیرید. 
  • هزینه فیلر بینی بسیار کمتر از هزینه جراحی بینی است.

🎯 پکیج تزریق فیلر بینی گوشتی توسط پزشک متخصص با تخفیف و شرایط ویژه! (فرصت محدود)

معایب فیلر بینی گوشتی چیست؟

  • در صورتی که به دنبال تغییرات چشمگیر در ظاهر بینی گوشتی خود هستید تزریق فیلر برای شما گزینه مناسبی نیست.
  • در صورت عدم تبحر پزشک تزریق فیلر بینی و کوری، عفونت و مرگ بافت با یکدیگر ارتباط تنگاتنگی دارند. 

 هزینه فیلر بینی گوشتی چقدر است؟

هزینه تزریق فیلر به بینی گوشتی بسته به برند فیلر و میزان فیلر تزریقی می تواند متفاوت باشد؛ اما به طور کلی قیمت تزریق ژل بینی بسیار کمتر از روش جراحی است. شما برای اطلاع دقیق از قیمت ژل بینی گوشتی بهتر است به یک دکتر فیلر بینی مراجعه کنید تا پس از معاینه بینی شما هزینه دقیق را به شما اعلام کند.

سوالات متداول

آیا فیلر برای بینی گوشتی مناسب است؟

بله در صورتی که بینی گوشتی بسیار بزرگ نباشد و پزشک تبحر کافی در این زمینه باشد می تواند اصلاحات چشمگیری روی بینی ایجاد کند. 

ایا فیلر بینی را کوچک میکند؟

خیر در واقع فیلرها باعث بزرگ تر شدن بینی می شوند اما پزشک می تواند با تزریقی که انجام می دهد باعث ایجاد خطای دید و کوچک به نظر رسیدن بینی شود. 

فیلر بینی برای چه کسانی مناسب است؟

فیلر بینی برای افرادی که برجستگی روی سطح بینی، افتادگی بینی یا انحراف جزئی بینی دارند می تواند مناسب باشد. 

این پست برایتان چقدر مفید بود؟

بر روی ستاره ها کلیک کنید

میانگین امتیازات / 5. تعداد امتیازات

تاکنون امیازی ثبت نشده است شما اولین امتیاز را ثبت کنید

نظر بدهید
لطفا تمامی موارد خواسته شده را وارد نمایید.

ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

وارد کردن موارد ضروری الزامیست.