هر آنچه که باید درباره ژل پرفکتا بدانید
فیلر پرفکتا
تزریق فیلر و بوتاکس مقالات سمیرا قابلی 0 نظر کاربران 18 مهر ماه 1402

هر آنچه که باید درباره ژل پرفکتا بدانید

یکی از کم خطرترین و رایج ترین روش های جوانسازی و زیبایی چهره تزریق ژل یا فیلر است. البته تمامی برندهای فیلر موجود در بازار استاندارد نیستند و تنها فیلرهایی معتبر هستند که مورد تایید سازمان غذا و داروی آمریکا باشند. یکی از فیلرهای معروف دنیا ژل پرفکتا (Perfectha) است که در ادامه درباره انواع این رژیم و مزایا و معایب آن صحبت خواهیم کرد.

🎯 پکی تزریق فیلر پرفکتا توسط پزشک متخصص با تخفیف و شرایط ویژه! (فرصت محدود)

ژل پرفکتا ساخت کجاست؟

یکی از رایج ترین سوالاتی که درباره این فیلر محبوب پرسیده می شود این است که ژل پرفکتا ساخت کجاست؟ این فیلر ساخت کشور فرانسه است و یکی از پیشرفته ترین فیلرهای تزریقی برای آبرسانی، جوانسازی، از بین بردن چین و چروک و حجیم کردن بخش هایی از صورت و بدن است. 

آشنایی کامل با فیلر پرفکتا فرانسه

ژل پرفکتا فرانسوی بر پایه اسید هیالورونیک که به طور طبیعی در پوست انسان وجود دارد ساخته شده است. خاصیت بافری این فیلر باعث شده است که سازگاری بالایی با بدن انسان داشته باشد و همچنین در صورت تزریق این ژل به هر قسمت از صورت یا بدن نتایج آن کاملا طبیعی است. 

در صورتی که تزریق فیلر پرفکتا به دست پزشکان کاربلد و در بهترین کلینیک زیبایی انجام شود قطعا نتیجه بخش، بدون عوارض و طبیعی خواهد بود. طبق تجربه کسانی که از این نوع فیلر استفاده کرده اند؛ اکثر این افراد از نتیجه نهایی رضایت کامل دارند. 

فیلر پرفکتا فرانسوی یک محصول کاملا ایمن و مطمئن برای اصلاح عیوب پوستی است و بیشتر در نواحی صورت و دست کاربرد دارد؛ بنابراین اگر قصد تزریق این نوع فیلر را دارید خیالتان بابت ایمن بودن آن راحت راحت باشد. به کمک این فیلر می توان کلیه چین و چروک ها، افتادگی ها، فرورفتگی های صورت و بدن را اصلاح کرد و حتی از این ژل برای افزایش حجم لب (فیلر پرفکتا لب) و اصلاح فرم بینی نیز استفاده می شود. 

بیشتر بخوانید: فیلر بینی چیست؟

انواع مدل فیلر پرفکتا و کاربرد آنها

انواع مدل فیلر پرفکتا عبارتند از فیلر پرفکتا فاین لاین (Perfectha FineLines)، فیلر پرفکتا درم (Perfectha Derm)،  فیلر پرفکتا دیپ (Perfectha Deep)، فیلر پرفکتا ساب اسکین ( Perfectha SubSkin)، فیلر پرفکتا کامپلیمنت (Perfectha Complement) که در ادامه درباره کاربرد تک تک انواع مدل فیلر پرفکتا صحبت خواهیم کرد.  

فیلر پرفکتا فاین لاین (Perfectha FineLines)

از فیلر پرفکتا فاین لاین بیشتر برای از بین بردن خطوط ریز و چین و چروک های سطحی پوست استفاده می شود. از آنجا که این ژل تنها در اولین لایه پوست تزریق می شود قادر به درمان خطوط پنجه کلاغی اطراف چشم است. تزریق ژل فیلر پرفکتا فاین باعث بهبود رنگ پوست و نرمی لطافت آن می شود و بسته به مراقبت افراد اصولا تا 6 ماه ماندگاری دارد. 

فیلر پرفکتا درم (Perfectha Derm)

از این نوع فیلر پرفکتا بیشتر برای اصلاح متوسط صورت و افزایش حجم گونه و لب استفاده می شود. همچنین این فیلر تا حدی زیادی چین و چروک های متوسط و عمیق پوستی مانند خطوط اطراف چشم، خط اخم و خط خنده را از بین می برد. 

به دلیل اینکه این فیلر به قسمت میانی پوست تزریق می شود به راحتی می توان توسط آن لب ها و گونه را حجیم کرد. ماندگاری ژل پرفکتا درم بسته به مراقبت افراد تا 12 ماه گزارش شده است. 

فیلر پرفکتا دیپ (Perfectha Deep)

یکی از معروف ترین انواع فیلر پرفکتا، ژل پرفکتا دیپ است. از این نوع فیلر برای رفع چین و چروک های شدید و عمیق، حجم دهی به لب و گونه استفاده می شود. این نوع فیلر پرفکتا به عمیق ترین لایه پوست تزریق می شود و قادر به رفع کلیه چین و چروک های عمیق اطراف بینی و دهان است. 

همچنین از این فیلر برای زاویه سازی صورت و حجم دهی به گونه های فرورفته استفاده می شود. پرفکتا دیپ یک برند مناسب برای فیلر لب است و ماندگاری آن حدود 12 ماه است. 

فیلر پرفکتا ساب اسکین ( Perfectha SubSkin)

یکی دیگر از انواع فیلرهای پرفکتا، ساب اسکین است که از آن برای جوانسازی دست، رفع فرورفتگی های بسیار شدید پوست و زخم های عمیق استفاده می شود. 

کاربرد ژل پرفکتا ساب اسکین بیشتر برای کانتورینگ فک و چانه و گونه گذاری است. ماندگاری فیلر پرفکتا ساب اسکین بین 12 الی 18 ماه است.

 

فیلر پرفکتا کامپلیمنت (Perfectha Complement)

فیلر پرفکتا زیر چشم مناسب فیلر پرفکتا کامپلینت است و برای درمان و ترمیم چین و چروک پوست و لایه برداری صورت نیز مناسب است. ماندگاری این نوع فیلر بین 4 الی 6 ماه است.

 

نواحی مناسب برای تزریق فیلر پرفکتا

طبق آمار موجود تا به امروز دست کم 1.5 میلیون نفر از فیلر پرفکتا برای تزریقات زیبایی استفاده کرده اند. این آمار نشان دهنده این است که این برند از اعتبار و کیفیت خوبی برخوردار است.  

در حال حاضر پزشکان در دنیا از فیلر پرفکتا برای رفع چین و چروک صورت و بدن، لیفت ابرو و شقیقه، اصلاح فرم بینی بدون نیاز به جراحی، حجم دادن صورت، حجم دادن به لب، حجم دادن به گونه و جوانسازی پوست استفاده می کنند. 

مزایای تزریق فیلر پرفکتا چیست؟

  • دوره نقاهت پس از تزریق فیلر پرفکتا کوتاه است.
  • فیلر پرفکتا نسبت به سایر انواع فیلرها ایمنی بالاتری دارد.
  • این فیلر دارای تاییدیه از اتحادیه اروپا و سازمان غذا و داروی آمریکا است.
  • نتایج تزریق این فیلر به سرعت قابل مشاهده است و در عین حال بسیار طبیعی است.
  • احتمال بروز واکنش های آلرژیک و عفونت پس از تزریق این فیلر صفر درصد است. 
  • این فیلر با تزریق آنزیم هیالونیداز به راحتی قابل تخلیه و تجزیه می باشد.
  • ماندگاری این فیلر نسبتا بالا است.
  • فیلر پرفکتا به دلیل ترکیبات طبیعی و درجه یک که در خود دارد در اکثر مواقع پس از تزریق سبب تحریک، ورم پوست و جابجایی و گلوله شدن ژل نمی شود.
  • فیلر پرفکتا یکی از ایمن ترین انواع فیلرهاست که سرعت تجزیه بیولوژیکی آن بالا است؛ به همین دلیل میزان رطوبت و آبرسانی پوست آن نیز بسیار بالا است.  دوز مصرفی این فیلر برای رسیدن به نتیجه مطلوب کم است و به همین دلیل از لحاظ اقتصادی می تواند مقرون به صرفه باشد.

بیشتر بخوانید: آنزیم بینی چیست؟

عوارض تزریق فیلر پرفکتا چیست؟

با اینکه فیلر پرفکتا یکی از ایمن ترین و مطمئن ترین انواع فیلرهاست اما همچنان عوارض جانبی کمی دارد. البته در صورت مراجعه به مراکز غیر معتبر و ارزان و همچنین عدم توجه به توصیه های قبل و بعد از تزریق فیلر ممکن است عوارضی مثل کبودی، عفونت، قرمزی، ورم و عدم تقارن را تجربه کنید. 

در حالت نرمال، عوارض جانبی فیلر پرفکتا بسیار خفیف می باشد و طی 3 الی 5 روز به طور کامل رفع می شود. 

قیمت ژل پرفکتا چقدر است؟

شاید قیمت ژل پرفکتا به نسبت سایر انواع ژل ها نسبتا بالا باشد اما براساس تجربیات اکثر مراجعه کنندگان، برند پرفکتا به دلیل ماندگاری بالا و دوز تزریقی پایین به صرفه ترین انتخاب می باشد. 

توجه داشته باشید که هر گونه خدمات زیبایی مانند تزریق فیلر بینی، تزریق فیلر لب، تزریق فیلر خط خنده و … با فیلر پرفکتا یا هر برند دیگری را در مراکز معتبر انجام دهید و هرگز گول قیمت های ارزان برخی مراکز غیر معتبر مانند سالن های آرایشی و … را نخورید. شما می توانید برای اطلاع دقیق از هزینه تزریق فیلر پرفکتا با مشاورین کلینیک زیبایی قوی سفید واقع در شمال پایتخت تماس حاصل فرمایید.  

🎯 پکی تزریق فیلر پرفکتا توسط پزشک متخصص با تخفیف و شرایط ویژه! (فرصت محدود)

کلینیک زیبایی قوی سفید با وجود کادر مجرب و حرفه ای و پزشکانی متخصص در زمینه زیبایی و جوانسازی پوست یکی از معتبرترین و بهترین کلینیک های زیبایی کشور می باشد. در این مجموعه خدماتی اعم از تزریق فیلر، تزریق بوتاکس، لیزر موهای زائد، کاشت مو و … ارائه می شود. 

سوالات متداول

ماندگاری ژل پرفکتا چقدر است؟

فیلر پرفکتا یکی از ماندگارترین انواع فیلرها در بازار است. ماندگاری فیلر پرفکتا به نسبت ناحیه تزریقی از 6 الی 18 ماه است.

ژل پرفکتا بهتره یا رووفیل؟

فیلر پرفکتا و رووفیل جزء فیلرهای پوستی خوب هستند. فیلر پرفکتا بر پایه اسید هیالورونیک ساخته شده است و نتایج آنی را به همراه دارد اما فیلر رووفیل بر پایه میکروسفرهای PCL ساخته شده است و نتایج طولانی مدت دارد و انتخاب بین این دو فیلر به ترجیحات بیمار و صلاحدید پزشک دارد.

آیا تزریق فیلر پرفکتا محدودیت خاصی دارد؟

به غیر از بانوان باردار، شیرده و افرادی که مبتلا به بیماری های خاص مانند نکروز، انواع عفونت و بیماری های خود ایمنی هستند سایر افراد می توانند از این فیلر استفاده کنند.

کدام ژل پرفکتا برای زیر چشم مناسب است؟

فیلر پرفکتا کامپلینت یک فیلر مناسب برای زیر چشم است.

این پست برایتان چقدر مفید بود؟

بر روی ستاره ها کلیک کنید

میانگین امتیازات / 5. تعداد امتیازات

تاکنون امیازی ثبت نشده است شما اولین امتیاز را ثبت کنید

نظر بدهید
لطفا تمامی موارد خواسته شده را وارد نمایید.

ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

وارد کردن موارد ضروری الزامیست.