هزینه فیلر لب چقدر است؟
هزینه فیلر لب
تزریق فیلر و بوتاکس مقالات سمیرا قابلی 0 نظر کاربران 12 تیر ماه 1402

هزینه فیلر لب چقدر است؟

امروزه لب های حجیم و خوش فرم یکی از معیارهای زیبایی چهره است؛ به همین دلیل بسیاری از افراد به خصوص زنان طرفدار تزریقات زیبایی مانند تزریق ژل لب هستند. از جمله دغدغه های اصلی افرادی که قصد انجام این نوع جراحی های زیبایی هستند این است که هزینه فیلر لب در مراکز معتبر چقدر است؟ با ما در این سری از مقالات کلینیک زیبایی قوی سفید همراه باشید تا درباره قیمت فیلر لب به نسبت فاکتورهای مختلف اطلاعات کامل در اختیار شما قرار دهیم.

🎯 پکیج تزریق فیلر لب توسط پزشک متخصص با تخفیف و شرایط ویژه! (فرصت محدود)

هزینه فیلر لب ۱۴۰۲

هزینه فیلر لب ۱۴۰۲ به نسبت فاکتورهای مختلفی می تواند متفاوت باشد که عبارتند از:

  • دز تزریقی فیلر
  • برند فیلر
  • دستمزد پزشک

به طور متوسط قیمت هر سی سی فیلر لب در سال 1402 بسته به نوع فیلر و همچنین تجربه و مهارت پزشک بین 2.000.000 الی 8.000.000 متغیر است.

عوامل موثر بر قیمت فیلر لب کدامند؟

از جمله عوامل تاثیرگذار بر قیمت فیلر لب عبارتند از:

برند فیلر و کشور سازنده

انواع فیلرهای پوستی بسیار متنوع هستند که هر کدام ویژگی های خاص خود را دارند. از جمله بهترین برندهای فیلر لب می توان به فیلر ژوویدرم، رادیس، اسکالپترا، نورامیس، ژل آلیاکسین، بلترو، هیدرویام و … .

دز تزریق فیلر

یکی دیگر از عوامل مهم و تاثیرگذار بر هزینه فیلر لب، دز تزریقی فیلر است؛ طبیعتا هر چه دز تزریقی بیشتر باشد قیمت فیلر هم بیشتر خواهد بود. برای مثال قیمت یک سی سی فیلر لب از قیمت دو سی سی فیلر لب قطعا بیشتر خواهد بود.

ماندگاری فیلر لب

از جمله عوامل تاثیرگذار بر قیمت تزریق فیلر لب، میزان ماندگاری آن است. میزان ماندگاری انواع فیلرهای لب بین 6 الی 24 ماه است که طبیعتا هر چه میزان ماندگاری فیلر لب بیشتر باشد هزینه آن نیز بیشتر خواهد بود.

دستمزد پزشک

یکی دیگر از عوامل تاثیرگذار بر قیمت ژل لب، دستمزد پزشک و میزان تخصص و مهارت اوست. طبیعتا به طور مثال زمانی که شما در بهترین کلینیک زیبایی در شمال تهران و متبحرترین پزشک این عمل زیبایی را انجام می دهید باید هزینه ای بیشتری به نسبت وقتی که در یک کلینیک زیبایی در وسط شهر و توسط پزشک مبتدی انجام می دهید؛ پرداخت کنید.

نکته: البته همیشه گران بودن هزینه های درمانی و زیبایی یک کلینیک نمی تواند نشان از معتبر بودن یا با کیفیت بودن آن مرکز باشد و حتما درباره میزان تبحر پزشک فعال در مجموعه تحقیقات لازم را انجام دهید.  

مزایای تزریق فیلر لب چیست؟

از جمله مزایای تزریق فیلر لب عبارتند از:

  • بدون نیاز به بیهوشی و جراحی قابل انجام است.
  • به نسبت روش های جراحی کم تهاجمی تر و ایمن تر است.
  • نیازی به دوره نقاهت خاصی ندارد.
  • قابلیت برگشت در صورت عدم رضایت از نتیجه تزریق را دارد (تخلیه ژل لب).

عوارض تزریق ژل لب چیست؟

تزریق ژل لب یکی از ایمن ترین روش های حجیم سازی لب است و در صورتی که از فیلرهای معتبر استفاده شود و توسط پزشک متبحر این کار انجام شود؛ به جرات می توان گفت عارضه چندان خاصی را به دنبال ندارد.

برای مثال در صورت استفاده از فیلرهای نامعتبر و ارزان قیمت ممکن است در ابتدا مشکلی نداشته باشید اما پس از گذشت چند ماه یا حتی چند ساله فیلر داخل لب گلوله گلوله می شود و نیاز به تخلیه ژل لب پیدا می کنید.

همچنین در صورتی که تزریق توسط پزشک مبتدی انجام شود و با تکنیک تزریق فیلر لب شناخت کافی نداشته باشد، ممکن است ناحیه را به خوبی ضدعفونی نکند که همین موضوع باعث عفونت لب می شود.

شایان ذکر است که برخی از عوارض جانبی تزریق فیلر لب اجتناب ناپذیرند، اما کاملا طبیعی هستند و پس از گذشت چند روز به طور کامل رفع می شوند این عوارض عبارتند از:

  • کبودی
  • تورم
  • خونریزی
  • درد

هزینه تخلیه ژل لب چقدر است؟

یکی از مزایای تزریق ژل لب این است که در صورت عدم رضایت از نتیجه تزریق یا بروز عوارض می توان اقدام به تخلیه ژل لب کرد. پزشکان در اکثر مواقع از تزریق آنزیم هیالورونیداز برای تخلیه فیلرهای پوستی اعم از فیلر لب استفاده می کنند. هزینه تخلیه ژل لب با توجه به برند آنزیم، حجم فیلر تزریقی و تعداد جلسات درمانی مورد نیاز می تواند متفاوت باشد؛ با این تفاسیر نمی توان هزینه ای دقیق برای تخلیه فیلر لب اعلام کرد و برای اطلاع از قیمت تخلیه فیلر لب بهتر است به صورت حضوری به یک کلینیک زیبایی مراجعه کنید و مشاوره تخصصی از پزشک مربوطه دریافت کنید.

🎯 پکیج تزریق فیلر لب توسط پزشک متخصص با تخفیف و شرایط ویژه! (فرصت محدود)

سوالات متداول هزینه فیلر لب

بهترین زمان برای تزریق مجدد فیلر لب چه زمانی است؟

به توصیه پزشکان بهترین زمان برای تزریق مجدد فیلر لب زمانی است که هنوز 25 الی 30 درصد از حجم فیلر قبلی بر روی لب شما باقی مانده است.

آیا تزریق فیلر لب دردناک است؟

درد تزریق ژل لب بسیار جزئی و قابل تحمل است که البته با استفاده از بی حسی موضعی این درد به طور کامل از بین می رود و شما تنها در هنگام نفوذ سوزن متوجه حضور آن در لبتان می شوید اما درد آن غیرقابل تحمل نیست.

عوارض ژل لب چیست؟

از جمله عوارض ژل لب عبارتند از قرمزی، کبودی، التهاب، احساس بی حسی لب ها و …

این پست برایتان چقدر مفید بود؟

بر روی ستاره ها کلیک کنید

میانگین امتیازات / 5. تعداد امتیازات

تاکنون امیازی ثبت نشده است شما اولین امتیاز را ثبت کنید

نظر بدهید
لطفا تمامی موارد خواسته شده را وارد نمایید.

ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

وارد کردن موارد ضروری الزامیست.